עופר שלח: אנחנו מפלגת שלטון אבל החרדים לא צריכים לפחד

    אני רואה את יאיר לפיד ראש ממשלה ואת יש עתיד מפלגת שלטון בלי ספק ואנחנו נגבש ונציג סדר יום אלטרנטיבי למה שקורה היום בממלכת נתניהו
    אבי יעקב 1 Comment on עופר שלח: אנחנו מפלגת שלטון אבל החרדים לא צריכים לפחד

    הח"כ מיש עתיד מספר כי הוא משוחח רבות עם ליצמן ועובד בשותפות עם גפני • הוא לא מרוצה מהבקורת של יעלון וברק על נתניהו למרות שגם לו יש מה לומר בנושא • "יש עתיד הם מפלגת שלטון אבל לחרדים אין מה לפחד"

    יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד ויו"ר הסיעה, עפר שלח
    אני רואה את יאיר לפיד ראש ממשלה ואת יש עתיד מפלגת שלטון בלי ספק ואנחנו נגבש ונציג סדר יום אלטרנטיבי למה שקורה היום בממלכת נתניהו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עפר שלח שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר ואמר "יש לי בקורת רבה מאוד על נתניהו ואני משמיע אותה אבל יש להתחשב ששניהם שירתו תחת הנהגתו של נתניהו ולא שמענו את הבקורת שלהם בזמן אמת. במקביל אני מסכים עם חלק מהבקורת".

    איך הגענו לזה שאין רספק למי שיושב למעלה?
    זה לא ענין של נאמנות אישית. צריך להיות כבוד לתפקיד. אני סבור שנתניהו לא מגלה מנהיגות אמיתית כמו שצריך להיות ואחת השיטות שהוא מתמודד עם בקורת היא זה ש"מנסים להדיח אותו".

    יחד עם זה צריך לזכור שהבקורות לא נשמעו מעולם כל אימת שהן עבדו עמו. אולי זה מגיע מתסכול? יתכן, אני לא בוחן כליות ולב אבל זה פתרון קל לומר את זה. בסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו מובילים את המדינה מתוקף המנדט שנתן לנו הציבור ולדעתי נתניהו לא מתמודד עם תופעות ערכיות אלא פועל על פיהם וזה חלק ממה שעושה את המנהיגות שלו למנהיגות שצריך לבקר.

    מה אתה אומר על הסקרים האחרונים
    הסקרים מבטאים הלך רוח מסוימת. זה הלך רוח שיש עתיד מציגה אלטרנטיבה הכי מתאימה ומגובשת למדיניות הלא טובה של הממשלה הנוכחית. אם תסתכל על שביעות הרצון של הנשאלים בתחומים השונים זה אחוזים נמוכים. אנחנו אלטרנטיבה טובה.

    אני רואה את יאיר לפיד ראש ממשלה ואת יש עתיד מפלגת שלטון בלי ספק ואנחנו נגבש ונציג סדר יום אלטרנטיבי למה שקורה היום בממלכת נתניהו.

    אז החרדים צריכים לפחד?
    סדר היום שעליו נתניהו ביסס הוא של פילוג ושיסוי. הוא לא אמר 'אני אוביל את הקהילה הישראלית המגוונת למקום של שותפות וחוזה חדש שכולם יכולים אתו' אלא להיפך עם הערבים נוהרים וכו' וכך הוא זכה בבחירות. אנחנו מכילים את כולם. וגם החברה החרדית צריכה לדעת שהיא לא סקטור קטן אלא שותף מלא בהנהגת המדינה.

    וליצמן?
    יש לו עם יאיר לפיד ענינים אישיים ואני מקווה שהם יתגברו על זה. אני משוחח רבות עם ליצמן אני עובד בשותפות הדוקה עם גפני ואני חושב שאנחנו צריכים לעצב ולגבש את זה גם אחרי הבחירות.

    איך אתה רואה את הליכוד?
    מהליכוד נושרים מאנשים איכותיים אחד אחרי השני ששם המקום הטבעי שלהם רק הם מבינים שסדר היום של נתניהו הוא סדר היום של הציבור הליכודי. זה כחלון וסער וגם יעלון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דווקא במידה מסויימת החכי"ם החרדים היו בתקופה ההיא חרדים יותר ומכיוון האופוזציה הם דיברו כמו סטמר והיום הם הפודלים של נתניהו ומתפשרים על הכל יותר גרוע מהמזרחי שילמדו מבנט לעמוד על עקרונות