השרה גמליאל 'עוקצת' את נתניהו: "מאוד אוהבת את בתי חב"ד"

    השיח עצמו לא נאמר קודם. לא שמעתי את הרמטכ"לים הללו אומרים את זה בזמנים אחרים. רק כשקמה פלטפורמה פוליטית חדשה, שומעים איזה התארגנות, ואז יוצאים באמירות קשות בכדי לקבל כאלו כותרות. זה לא רציני, האנשים יכולו לומר את הדברים הללו ולא אמרו אותם
    אבי יעקב 1 Comment on השרה גמליאל 'עוקצת' את נתניהו: "מאוד אוהבת את בתי חב"ד"

    השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל העניקה הבוקר ראיון למוטי לביא ברדיו 'קול חי' בו התייחסה לסעודת הטריפות של ראש הממשלה, להתקפה כנגד ראש הממשלה בכנס הרצליה וגם: החוק החדש שיקצר לקשישים את זמן ההמתנה

    נתניהו צוחק צילום: Miriam Alster/Flash90
    השיח עצמו לא נאמר קודם. לא שמעתי את הרמטכ"לים הללו אומרים את זה בזמנים אחרים. רק כשקמה פלטפורמה פוליטית חדשה, שומעים איזה התארגנות, ואז יוצאים באמירות קשות בכדי לקבל כאלו כותרות. זה לא רציני, האנשים יכולו לומר את הדברים הללו ולא אמרו אותם
    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל העניקה הבוקר ראיון למהדורת הבוקר של רדיו 'קול חי' בהנחייתו של מוטי לביא והתייחסה לעניינים שעל סדר היום. בתחילת הראיון התייחסה גמליאל לפרסום ב'מעריב' לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו סעד עם רעייתו שרה במסעדת טריפות בעת ששהה במוסקבה בתחילת החודש.

    "אני יכולה להעיד על עצמי שאני מאוד אוהבת את בתי חב"ד בכל העולם", אמרה גמליאל ברומזה כי ראש הממשלה יכל לסעוד בבית חב"ד שעל כשרות לא מוטל ספק. "שם אין ספק שהם נותנים את המענה הדרוש לכל מי שמעוניין לשמור כשרות".

    בהמשך דבריה התייחסה גמליאל לכנס הרצליה בו תקפו בכירי מערכת הביטחון לשעבר את ראש הממשלה, לדבריה, הדבר אינו מצביע על בחירות בפתח, "בחירות התקיימו רק לפני קצת יותר משנה", וההתקפה המתוזמנת אינה מראה על רצינות מצידם, "תמיד יש אנשים שרואים את עצמם כאלטרנטיבה ציבורית", הוסיפה גמליאל והבהירה כי אלו "יצטרכו להמתין בסבלנות עד לבחירות".

    "אני בעד התארגנויות. אני רק חושבת שהניסיון לצייר את נתניהו בצורה כזאת או אחרת, מראה חוסר רצינות מאנשים רציניים. גם כשמבקרים, צריך שהביקורת תהיה עניינית".

    בהתייחסה לביקורת שהופנתה כלפי נתניהו אמרה גמליאל: "אני לא חושבת שראש הממשלה הוא בעיה קשה. בזירה הביטחונית הוא במצב מצויין. כל הדרישות של ראש הממשלה בזירה הביטחונית, אלו דרישות שיוצרות את החוסן של מדינת ישראל. לזה התכוונתי להיות עניינים. אם יש דברים קונקרטיים שיש להם עליהם ביקורת, שהיו אומרים זאת בזמן אמת".

    לדבריה, "השיח עצמו לא נאמר קודם. לא שמעתי את הרמטכ"לים הללו אומרים את זה בזמנים אחרים. רק כשקמה פלטפורמה פוליטית חדשה, שומעים איזה התארגנות, ואז יוצאים באמירות קשות בכדי לקבל כאלו כותרות. זה לא רציני, האנשים יכולו לומר את הדברים הללו ולא אמרו אותם".

    בהמשך הראיון התייחסה השרה גמליאל לחוק החדש בהובלתה, הקובע כי קשישים יוכלו 'לעקוף' את הממתינים לתור בחנות או בבנק. "אנו נתקלים הרבה בתופעה המבישה הזאת שהקשישים עומדים בתורים ארוכים. אנחנו פועלים בשילוב בן דורי אצל הצעירים בכדי להטמיע את ההנהגות הללו של כבוד לזקן".

    "נוודא שבכל המקומות תהיה זכות למבוגר", הוסיפה גמליאל והסבירה: "יונפק כרטיס מיוחד שאותו המבוגר יציג במקומות ההמתנה ויעקוף את התור. היינו מקווים שכולם יפנו להם את הדרך בלי הכרטיס, אבל זה מה שיתן להם את ההקלה בעמידה בתורים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השרה גמליאל הצדיקה שהצביעה נגד קיצבאות הזקנים וחברה בממשלה זדונית הפוגעת בנכים ילדים עניים שכירים ועצמאים דואגת פתאום לתורים.בושה שרה כושלת שכל תפקידה לעזור לזקנים דואגת לתורים-ממשלה ושרים שאינם יודעים מה תפקידם ומשרתים רק את המאיון העליון