דרעי מאשים: "ש"ס לא מתרוממת בסקרים בגלל הפילוג והמחלוקת"

    "לסיום, כשראש הממשלה התחיל לסכם את הדברים, דפקתי על השולחן ואמרתי, 'רבותי, אנחנו ממשלה יהודית, וצריך קודם כל לומר שהכל הוא רק בסייעתא דישמיא ובעזרת ה'".
    דוד לזר 5 Comment on דרעי מאשים: "ש"ס לא מתרוממת בסקרים בגלל הפילוג והמחלוקת"

    הבוקר שידר העיתונאי בני רבינוביץ את התוכנית 'סוגרים שבוע' ב'קול חי' מלשכתו של שר הפנים • למה ש"ס לא מרוממת בסקרים? • וגם: למה דרעי דפק על השולחן השבוע בישיבת הקבינט? • ראיון אחד על אחד

    "לסיום, כשראש הממשלה התחיל לסכם את הדברים, דפקתי על השולחן ואמרתי, 'רבותי, אנחנו ממשלה יהודית, וצריך קודם כל לומר שהכל הוא רק בסייעתא דישמיא ובעזרת ה'".
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שישי) שידר העיתונאי בני רבינוביץ את התוכנית 'סוגרים שבוע' ב'קול חי' מלשכתו של שר הפנים, יו"ר ש"ס אריה דרעי, וקיים עם האחרון ראיון אחד על אחד על הסערות שנשבו בשבוע האחרון. רמי סדן, הרפורמים והכותל, שבת, כחלון, תעסוקת חרדים, ומדוע ש"ס לא עולה בסקרים?

    כאמור, במהלך הראיון נשאל דרעי על הסקרים שהתפרסמו לאחרונה, ומשום מה – לא העניקו לש"ס תוצאות משמחות.

    "זה נכון, אין ספק שזה קשור למערכת הבחירות הקשה שעברנו בתוכנו פנימה, כולם זוכרים את הדברים הקשים המחלוקת, הפילוג, היציאה נגד ש"ס והקמת מפלגות חדשות, כל זה עשה את שלו", אמר דרעי.

    כמו"כ, הוא תקף ברמיזה עבה את יו"ר ש"ס הקודם אלי ישי ואמר כי "ש"ס הייתה מנותקת הרבה מאוד שנים מהשטח, לא היה שום קשר לשטח, ומה שהחזיק את ש"ס זה הקשר למרן. אבל אחרי פטירתו – במקום לחבר את העם – בא הפילוג וההשמצות 'מי נאמן ביתו של מרן'. כעת חוזרים לאט לאט, זה יקח זמן, אבל הממשלה תחזיק זמן, יש לנו 3 שנים עד הבחירות, ואני משוכנע שנצליח להוכיח לציבור. כי כשאתה יורד לשטח אתה רואה את התודה של האנשים, ההנחה באוטובוסים ועוד".

    מה ההבדל בין ש"ס למפלגתו של כחלון, גם היא מפלגה חברתית?

    "ש"ס היא מפלגה תורנית קודם כל, היא לא מפלגה של איש פוליטי אחד, בראשה עומדים מועצת גדולי התורה וייסד אותה מרן הרב עובדיה, והם ה'בעלי בית' של התנועה, וזה מה שמבדיל ביננו לכחלון, אצלו היום ככה מחר ככה, מחר הוא יחליט לחבור לליכוד, ש"ס לא מפלגה של איש אחד".

    "ש"ס גם מפלגה חברתית וזה לא סותר אחד את השני. כחלון מתעסק עם המעמד הביניים, אף אחד לא מדבר לציבור שלנו, מי דאג לקצבאות הילדים ולפריפריה? רק ש"ס, כן, אנחנו מייצגים את מסעודה ופרחיה, אלו האמהות הקדושות של עם ישראל".

    על התהליך המדיני התקוע השיב דרעי, "צרפת אמריקה בלגיה צריכים להניע מדיניות בכדי לא לחטוף טרור? לא. הם חוטפים טרור, היום לבוא ולומר שהנושא הפלסטיני הוא יפתור את הסכסוך או יוזם את הבעיה – זו טעות. יש בעיית טרור עולמית וזה בכל העולם, וכעת כל העולם מתחיל להבין את זה".

    על המלחמה עם חיזבאללה ועל הטרור אמר: "בסך הכל, בשנים האחרונות, לבנון, 10 שנים ברוך ה' עם כל הדיבורים – יש שקט, גם גל טרור, עם כל הבעיות אנחנו מתמודדים בסייעתא דישמיא, זה יכל להתפתח הרבה מעבר, עם הציבור הערבי בישראל, אינתיפאדה".

    אולי הגיע הזמן להיפרד מהפלסטינים?

    "ממי להיפרד? תראה, כל שטח שאנחנו עוזבים – תראה מי שולט שם, תראה את ההתנתקות, אין לך היום למי להעביר שטחים".

    לסיום אמר דרעי: "שלשום הייתה ישיבת קבינט ארוכה עד אמצע הלילה, בנושא 'מוכנות העורף'. הציגו את כל תרחישי האיום, אני לא אכנס לפרטים".

    "לסיום, כשראש הממשלה התחיל לסכם את הדברים, דפקתי על השולחן ואמרתי, 'רבותי, אנחנו ממשלה יהודית, וצריך קודם כל לומר שהכל הוא רק בסייעתא דישמיא ובעזרת ה'".

    לדבריו של דרעי, "ארץ ישאל היא ארץ מיוחדת, אם שומרים עליה יהיה שלום. זו החובה שלנו כיהודים תורניים שבארץ ישראל תשמר התורה, שתהיה יותר תורה וקדושה".

    האזינו לשעה המלאה:



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כדרכו של מכלוף כולם אשמים!! אלי ישי אשם!! קול ברמה אשמים!! הרב אמנון הרב אמסלם אשמים!! הרב עמאר אשם!! התקשורת כמובן אשמה!!שכחנו מגפני שפעם בכמה חודשים גם הוא אשם!! רמי סדן אשם!! והרב מזוז בכלל אשם גדול!! ורשימת האשמים עוד ארוכה אבל אני יודע שעבריין שישב בכלא ועוד יישב בכלא הוא בדרך כלל האשם והוא הבעייתי והמפוקפק

    2. 3

      אין על דרעי אלי ישי רק הוריד את ש"ס בעז"ה נעשה ונצליח
      יהודה

      1. ארי'ה דרעי חוץ מליהות טוקבקיסט ולהאשים את כל העולם ואשתו אינו יודע הרבה

      2. אני כחסיד שלא נוקט צד במחלוקת נוטה להאמין לישי
        כי נכרים דברי אמת