הפתעה בשידור • האם חזן מתכוון להתמודד על ראש הממשלה?

    "משערות הראש כמעט לא נשאר לי. אני לא מסתכסך עם אף אחד, לא כולם רבים איתי. מה שמכעיס את כולם זה הסבלנות שלי ושאני לוקח הכל בהומור, בדרך ארץ ובחיוך"
    דוד לזר No Comments on הפתעה בשידור • האם חזן מתכוון להתמודד על ראש הממשלה?

    אמש פורסם כי הפרופסור אמיר חצרוני הגיש תלונה במשטרה נגד חבר הכנסת אורן חזן בטענה כי האחרון משך לו בשערותיו ולא הרפה חרף בקשותיו החוזרות ונשנות • הבוקר, חזן הגיב לדברים ב'קול חי'

    ח"כ אורן חזן וראה"מ, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "משערות הראש כמעט לא נשאר לי. אני לא מסתכסך עם אף אחד, לא כולם רבים איתי. מה שמכעיס את כולם זה הסבלנות שלי ושאני לוקח הכל בהומור, בדרך ארץ ובחיוך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) פורסם כי הפרופסור אמיר חצרוני הגיש תלונה במשטרה נגד חבר הכנסת אורן חזן בטענה כי האחרון משך לו בשערותיו ולא הרפה חרף בקשותיו החוזרות ונשנות. לטענת חצרוני, התגרה הסתיימה רק בהתערבות של אנשי ההפקה במקום, שהצליחו להפריד ביניהם.

    הבוקר אמר חזן על המקרה כי "תמיד זה היה ככה, כל מי שרצה תשומת לב היה מצמיד אליו את שמי. אבל יש כל כך הרבה דברים גדולים וחשובים שצריך להתעסק איתם, מאשר להתעסק איתי".

    "אני מקבל הכל באהבה, אותי חינכו בבית שמי שלא יודע להפסיד לא יודע להצליח. רק לפני חודש שבוגי עזב את הליכוד אמרתי שבפוליטיקה צריך קור רוח וכיפת ברזל", הגיב בנושא הדחתו על ידי הליכוד מתפקיד סגן יו"ר הכנסת.

    על התקרית עם חצרוני אמר חזן: "משערות הראש כמעט לא נשאר לי. אני לא מסתכסך עם אף אחד, לא כולם רבים איתי. מה שמכעיס את כולם זה הסבלנות שלי ושאני לוקח הכל בהומור, בדרך ארץ ובחיוך".

    האם בכוונתך להתמודד בהמשך על ראשות הממשלה?

    "רק הציבור יבחר לאן אגיע, אני מתכוון להגיע הכי רחוק שאני יכול. פעם אמרתי שזה מה שאני רוצה לעשות, אבל כעת אני אומר שאני רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר בכדי לשרת את עם ישראל. אעשה הכל בשביל זה", אמר חזן לסיום.



    0 תגובות