- רדיו קול חי - -

סוף סוף • בת ים: קבלו את המינוי החדש של רפי ברנז

שנה וחצי אחרי שנכנס לקואליציה במועצת העיר בת ים, נבחר יו"ר סיעת ש"ס בעיר רפאל ברנז לתפקיד סגן ומ"מ ראש העיר בתמיכה מקיר לקיר של חברי הקואליציה והאופוזיציה יחד.

ברנז שבבחירות האחרונות לראשות עיריית בת ים, תמך במועמד שהפסיד, חבר לראש העיר יוסי בכר, ותוך תקופה קצרה הפך לחלק בלתי נפרד מהנהלת העיר, תוך שהוא משמש כיו"ר ועדת כספים, מחזיק תיקי ההנדסה ותרבות תורנית, ומשמש כיו"ר הקואליציה.

באותה ישיבה שנערכה אמש יום שלישי, נבחר גם מוטי בוסקילה לעוזרו של ברנז, השניים הולכים יד ביד כמעט 20 שנה, ולא לחינם קיבלו שניהם תמיכה רחבה מכלל חברי מועצת העיר.

מיד אחרי שהצביעו כולם לברנז, החלו כל ראשי סיעות הבית במועצת העיר לדבר בשבחו של ברנז, המילים שנאמרו שם העידו על אישיותו הברוכה של מ"מ ראש העיר הטרי.

ברנז עצמו אמר כי "בראש ובראשונה אני רוצה להודות למי שאמר והיה העולם, הקב"ה זיכה אותי לשמש כשליח ציבור ואני משתדל לעשות זאת באמונה. תודה לראש העיר שבחר בי לשמש כממלא מקומו, ותודה לכל חברי מועצת העיר שנתנו בי את אמונם. אך יחד עם זאת אני עדין נמצא במצב של עין במר בוכה ולב שמח, יש שני אנשים שהייתי מוכן לשלם כל סכום על מנת להגיע אליהם היום ולבשר להם שנבחרתי לתפקיד, אלו הם מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, והמרא דאתרא האהוב הרב יוסף בר שלום זצוק"ל, שבלעדיהם ודאי שלא היו לי הכוחות להגיע עד הלום. אך אני סמוך ובטוח שהם נמצאים איתי ומלווים אותי בכל צעד ושעל. כולי תפילה לבורא עולם שיזכה אותי להיענות לכל פניה של כל תושב באשר הוא, ונזכה לקדש שם שמים".