הצטייד במברג וחיפש קרבן • כתב אישום נגד המחבל מגבעתיים

    המשיב, אשר שוהה שלא כדין בישראל, ביצע פיגוע אותו יזם תכנן, והוציא לפועל בקור רוח. המשיב הצטייד במברג, ויצא לרחובות גוש דן לחפש חייל, אותו התכוון להמית
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הצטייד במברג וחיפש קרבן • כתב אישום נגד המחבל מגבעתיים

    פלסטיני בן 18 סיים את עבודתו באתר בנייה, הצטייד בסכין, ובהחלטה שפלה: לרצוח ישראלי • "כאשר הבחין המשיב בחייל הנפגע, עקב אחריו, שלף את המברג, דקר אותו פעם אחת בחלק העליון של גבו ופעמיים בראשו, תוך שהוא זועק אללה אכבר"

    המשיב, אשר שוהה שלא כדין בישראל, ביצע פיגוע אותו יזם תכנן, והוציא לפועל בקור רוח. המשיב הצטייד במברג, ויצא לרחובות גוש דן לחפש חייל, אותו התכוון להמית
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז ת"א הגישה לפני זמן קצר לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד עמר ג'נדב, בן 18 מסלפית שביהודה ושומרון, בגין ניסיון רצח ושהייה בלתי חוקית בישראל.

    על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, הנאשם הינו תושב סלפית שביהודה ושומרון. ב- 19.5.16 או בסמוך לכך, נכנס הנאשם לישראל ללא אישור שהייה/כניסה כדין. בין 19.5.16-30.5.16, עבד הנאשם באתר בנייה בגבעתיים ושהה בישראל שלא כדין.

    ב- 30.5.16 בשעות אחר הצהריים, עת סיים הנאשם את עבודתו באתר הבנייה, גמלה בלבו החלטה לבצע פיגוע ולגרום למותו של חייל צה"ל בתקווה שבסופו של האירוע יומת ויזכה למעמד של "שהיד". באותו מועד הודיע הנאשם לחבריו שבכוונתו להפוך ל"שהיד".

    לצורך הוצאת תכניתו לפועל, הצטייד הנאשם במברג באורך 19 ס"מ אותו לקח מאתר הבנייה ויצא ממנו. בשעה 19:00 בערך הגיע לפינת הרחובות יגאל אלון ונחלת יצחק בתל-אביב ותר אחר חייל צה"ל אשר ישמש כקורבנו לפיגוע אותו תכנן לבצע. אותה עת הגיע המתלונן, שהינו חייל צה"ל, לפינת הרחובות יגאל אלון ונחלת יצחק בתל-אביב.

    הנאשם, שהבחין בחייל, החל לעקוב אחריו. בהמשך רחוב יגאל אלון שלף הנאשם את המברג וניסה לגרום למותו של החייל בכך שדקר אותו באמצעות המברג בחלק העליון של גבו ובראשו, והפילו על הקרקע. החייל, בעודו על הקרקע, החל להיאבק בנאשם, וניסה להדוף אותו ממנו. החייל הצליח להיעמד על רגליו, אז שב הנאשם וניסה לדקור אותו בפניו, בעודו צועק "אללה אכבר", אך לבסוף הצליח החייל להדוף אותו מעליו, והנאשם ברח מהמקום.

    מספר אזרחים, אשר הבחינו במתואר לעיל, רדפו אחרי הנאשם, עד שהגיע לבניין מגורים ברחוב פרי מגדים בתל-אביב. שם, עלה הנאשם לקומה השנייה של הבניין ודפק על דלת אחת הדירות. הנאשם החזיק את המברג בידו, על מנת להרחיק את האזרחים אשר התקרבו אליו. כוחות משטרה הוזעקו למקום ועצרו את הנאשם. בעקבות מעשיו של הנאשם נגרמו לחייל שלושה פצעי דקירה. החייל הובהל לבית החולים, פצעי הדקירה נתפרו והוא אושפז עד למחרת היום, 31.5.16.

    בבקשת המעצר ציינה עו"ד כבאז כי "נגד המשיב קמה עילת מעצר… המשיב, אשר שוהה שלא כדין בישראל, ביצע פיגוע אותו יזם תכנן, והוציא לפועל בקור רוח. המשיב הצטייד במברג, ויצא לרחובות גוש דן לחפש חייל, אותו התכוון להמית. כאשר הבחין המשיב בחייל הנפגע, עקב אחריו, שלף את המברג, דקר אותו פעם אחת בחלק העליון של גבו ופעמיים בראשו, תוך שהוא זועק "אללה אכבר".

    "המשיב ביצע את מעשיו כאמור ללא כל מורא, בטבורה של העיר תל-אביב, לאור יום ולעיניהם של עוברים ושבים. המשיב ביצע את המעשים תוך תקווה כי בסופו של האירוע יומת ויהפוך ל"שהיד", דבר המלמד אף הוא על המסוכנות הגבוהה ביותר אשר נשקפת ממנו".



    0 תגובות