מהיום ניתן לקבל הלוואה גם במובייל מבנק ירושלים

    בשלב הראשון הגולש מבצע סימולציה קצרה לבדיקת זכאותו להלוואה, ללא צורך להזדהות. הסימולציה הופכת את בקשת ההלוואה לפשוטה, ידידותית ומהירה על ידי שימוש בכפתורי אייקונים, שדות חכמים וסליידרים המאפשרים קיצור משמעותי של משך הזמן למילוי הטופס וקבלת ההצעה להלוואה
    שלום בידרמן No Comments on מהיום ניתן לקבל הלוואה גם במובייל מבנק ירושלים

    בנק ירושלים משיק מערכת דיגיטלית חדשה וראשונה מסוגה בארץ לקבלת אשראי • בנק ירושלים הבנק היחיד מבין כל הבנקים המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל הלוואה בתהליך דיגיטלי מלא מכל מקום

    בשלב הראשון הגולש מבצע סימולציה קצרה לבדיקת זכאותו להלוואה, ללא צורך להזדהות. הסימולציה הופכת את בקשת ההלוואה לפשוטה, ידידותית ומהירה על ידי שימוש בכפתורי אייקונים, שדות חכמים וסליידרים המאפשרים קיצור משמעותי של משך הזמן למילוי הטופס וקבלת ההצעה להלוואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק ירושלים משיק בימים אלו מערכת דיגיטלית חדשה וראשונה מסוגה בארץ המותאמת למובייל ואשר באמצעותה לקוחות כל הבנקים יוכלו לבקש ולקבל הלוואה. עם השקת המערכת, יהיה בנק ירושלים הבנק היחיד מבין כל הבנקים שמאפשר ללקוחות כל הבנקים תהליך דיגיטלי מלא לקבלת ההלוואה מבלי לעזוב את הבנק שלהם ומכל מקום. לקוחות כל הבנקים יוכלו ליהנות כעת ממערכת דיגיטלית מהירה, פשוטה וידידותית לנטילת אשראי מחוץ לבנק שלהם בבנק ירושלים.

    בנק ירושלים החל להעניק אשראי בתהליך דיגיטלי מלא בתחילת השנה שעברה. המערכת החדשה שהושקה בימים אלו מותאמת כאמור גם למובייל ומספקת במקביל תהליך ידידותי עם חוויית משתמש ייחודית. כך, המערכת מאפשרת ליווי של בנקאי על ידי צ'אט טקסטואלי לאורך כל התהליך, עד לסיומו. כמו כן, ניתן יהיה להעלות מסמכים וחתימה דיגיטלית באמצעות המובייל או המחשב. ההצעה של הבנק להלוואה תינתן תוך זמן קצר בלבד וישנה התאמה מלאה של המערכת לשפות אנגלית וערבית.

    איך זה עובד?
    בשלב הראשון הגולש מבצע סימולציה קצרה לבדיקת זכאותו להלוואה, ללא צורך להזדהות. הסימולציה הופכת את בקשת ההלוואה לפשוטה, ידידותית ומהירה על ידי שימוש בכפתורי אייקונים, שדות חכמים וסליידרים המאפשרים קיצור משמעותי של משך הזמן למילוי הטופס וקבלת ההצעה להלוואה.

    בשלב השני מקבל הגולש תוך זמן קצר הצעה להלוואה, שלאחריה הוא בוחר אם להמשיך בתהליך ולמסור פרטי זיהוי. אם בחר להמשיך, יתבקש הגולש להעלות מסמכי זיהוי לצורך אישור הבקשה – העלאה פשוטה וידידותית הניתנת לביצוע דרך המחשב או באמצעות המובייל.

    עם קליטת הבקשה במערכות הבנק, בנקאי מוקד דיגיטל יוצר קשר עם הגולש, ומקיים עמו שיחת וידאו צ'אט המתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית, ומלווה אותו עד סיום הגשת הבקשה. בסופו של התהליך הדיגיטלי, יוכל הגולש לקבל הלוואה ישירות לחשבון שבחר, מבלי לצאת מהבית וללא צורך בהגעה לסניף.

    גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים: "מצאנו שחלק לא מבוטל מצרכני האשראי לקחו הלוואה מחוץ לבנק בו מנוהל חשבון העו"ש שלהם. המערכת החדשה שהשקנו נגישה וידידותית יותר ללקוחות כל הבנקים. כעת, לקוחות אלו יוכלו לקבל אשראי בקלות ובמהירות מבנק אחר מבלי לעזוב את הבנק בו מתנהל חשבון העו"ש שלהם. זה היתרון הגדול עבור הצרכנים בבנקאות החדשה – המותאמת לדיגיטל. מעבר להתאמה למובייל ולשדרוג המשמעותי של המערכת, אנחנו פונים כעת גם לאוכלוסייה רחבה ומאפשרים ליטול את ההלוואה בשפה המועדפת על הצרכן – עברית, אנגלית או ערבית".



    0 תגובות