- רדיו קול חי - -

ש"ס יורדת מהעץ: "אנחנו לא מתכוונים לפרק את הממשלה"

אם לפני חג השבועות – מפלגת ש"ס השמיעה קולות בלתי מתפשרים נגד מינויו של רמי סדן – יו"ר חדשות 10, הבוקר (שני) כבר נשמעים צלילים אחרים. יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי נשמע הבוקר ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי' – הרבה יותר רגוע ומפוייס.

מרגי הבהיר כי "הייתה מחאה באותו יום, זה לא אומר שמהיום והלאה אנחנו מפילים את הממשלה, אמרנו את זה במפורש", מרגי הוסיף ואמר כי "יש היום דיון בשעה 1:30 בועדת הכלכלה, נראה מה יהיה שם". לדברי מרגי, "גם אם סדן ישאר וגם אם לא  – קו פרשת המים זה ההתבטאויות של אנשי הציבור", הוסיף.

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן סיפר הבוקר ב'קול חי' "ישבתי עם שר הפנים ואין לו שום ענין לפרק את הקואלציה. סדן לא אמר את הדברים, אם הוא אמר – אז יש מחלוקת, מה שדרעי דורש זו הצהרה פומבית של ראש הממשלה. נתניהו יכול להצהיר אם הוא יודע שזה נכון, זאת הדרישה של דרעי שראש הממשלה יתמוך בהם ויגנה את הדברים".

כאמור, הצהרים צפויה ועדת הכלכלה לקיים היום דיון דחוף במינוי של סדן, שאליו הוזמנו נציגי משרד ראש הממשלה, משרד התקשורת, היועץ המשפטי לממשלה, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, חברי דירקטוריון ישראל 10, היו"ר הנכנס של חברת החדשות של ערוץ 10 רמי סדן, מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ גולן יוכפז ונציגי הבעלים של הערוץ חברת RGE, נציגי חברת החדשות של ערוץ 2 והזכייניות קשת ורשת, אך לא ברור מי יגיע לדיון.

ביום שישי, נפגשו רה"מ נתניהו ויו"ר ש"ס דרעי בעניינו של סדן, "דרעי השמיע לראש הממשלה את דעתו הנחרצת וסוכם להמשיך בשיחה לאחר חג השבועות", מסרו בש"ס על דבר הפגישה.