מגינת החרדים • הח"כית הליכודית נגד העיתון הרוסי

    במדינה בה המצב הביטחוני והיחסים הבינלאומיים עם מדינות זרות הינם רגישים כמו בישראל ראוי לדרוש מעיתונים לפעול ביושרה כפולה ומכופלת ויש לפעול במלוא כובד המשקל
    ישראל פריי 1 Comment on מגינת החרדים • הח"כית הליכודית נגד העיתון הרוסי

    הכותרת של עיתון רוסי לפיגוע אמש הודיעה על חרדים שרצחו אזרחים, והח"כית שרן השכל דורשת תגובה מיידית • פנתה ללע"מ בדרישה לשלול את אישורי העיתונאים של הערוץ הרוסי בישראל • "השלכות כבדות על דעת הקהל בעולם כלפי יהודים חרדים"

    במדינה בה המצב הביטחוני והיחסים הבינלאומיים עם מדינות זרות הינם רגישים כמו בישראל ראוי לדרוש מעיתונים לפעול ביושרה כפולה ומכופלת ויש לפעול במלוא כובד המשקל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת התקשורת RT) Russia Today) פרסמה אמש לאחר הפיגוע בתל אביב כי שני יהודים חרדים ביצעו את הפיגוע במתחם. בעקבות כך, פנתה חה"כ שרן השכל (בליכוד) אל ראש הלע"מ, בדרישה לשלול את תעודות העיתונאים של כתבי העיתון RT בגין פרסום שיקרי מטעה ומסית.

    תקנון האתיקה של לשכת העיתונות הממשלתית אוסר במפורש על פרסום ידיעה שאינה אמת, שתוכנה אינו מדויק, מטעה או מסלף, הן ביודעין והן ברשלנות.

    לפני פרסומה של ידיעה, חלה חובה על העיתונאי ועל העיתון המפרסם לבדוק את נכונות הפרטים המפורסמים בזהירות הראויה לפי נסיבות העניין. התקנון קובע כי טעויות או אי דיוקים בפרסום העובדות יש לתקן במהירות, בהגינות ובהבלטה הראויה ביחס לפרסום המקורי. בנוסף לכך, במקרים המתאימים יש לפרסם גם התנצלות.

    ללא שם

    לדברי הח"כית השכל, רשת התקשורת RT פרסמה שיקרי דקות ספורות לאחר האירוע. פרסום פזיז זה של ידיעה שהיתה לכל הפחות לא מאומתת ועצם פרסומה בוצע ברשלנות טומן בחובו השלכות כבדות על דעת הקהל בעולם כלפי יהודים חרדים ומהווה קרקע פורייה לביסוס דעת קהל גזענית בעולם כלפי ישראל, כלפי יהודים וכלפי האוכלוסייה החרדית בעולם כולו.

    "במדינה בה המצב הביטחוני והיחסים הבינלאומיים עם מדינות זרות הינם רגישים כמו בישראל ראוי לדרוש מעיתונים לפעול ביושרה כפולה ומכופלת ויש לפעול במלוא כובד המשקל כנגד מי שבקלות דעת לוקח לעצמו את החירות לפרסם שקרים כלפי קהילות שלמות אשר בינן ובין האמת אין דבר וחצי דבר".

    תמונה 3



    1 תגובות

    מיין תגובות