תורה כל יום, תורה כל היום • רבנים ואמנים מספרים על עצמם

    אבי יעקב No Comments on תורה כל יום, תורה כל היום • רבנים ואמנים מספרים על עצמם

    במסגרת יום השידורים המיוחד שנערך בקול חי לקראת מתן תורה התארחו אומנים ורבנים במהלך היום וספרו על הקשר הנפשי שלהם לתורה הקדושה וחלקו סודות איך הם מושכים רבים אחרים לבית המדרש

    לימוד | אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת יום השידורים המיוחד שנערך בקול חי לקראת מתן תורה התארחו אומנים ורבנים במהלך היום וספרו על הקשר הנפשי שלהם לתורה הקדושה וחלקו סודות איך הם מושכים רבים אחרים לבית המדרש.

    יהודה שוקרון וגד אלבז הם חברים טובים. הם גם חברים בכולל האמנים המתקיים בכל בוקר. איך הקריירה שלהם מושפעת מלימוד התורה? מי החברים בשיעור? איך הכל התחיל? ובאיזה שעה בבוקר הם כבר ניצבים שם?

    החברותא המשפחתית.עמירן ואריק דביר כבר שנים רבות יושבים ללימוד קבוע. ככה זה כשמחוברים לסטנדר בישיבה. מתי ואיך החברותא התחילה? מי המגיד שיעור? (רמז: אתם מכירים אותו) איזה שיעור הדף היומי שגרם גם להם לרצות כזה? איך כל זה משפיע על הקריירה המוסיקאלית המצליחה שלהם?

    הרב ישראל אדלר מפרוייקט איילת השחר מספר איך הם מגיעים למקומות הכי נידחים ומקימים שיעורי תורה? האם נתקלו בהתנגדויות? סיפורים שבשבילם היה שווה כל המאמצים שעשו מהפכה בלימוד התורה על הלימוד שהציל מהתבוללות והחיבורים המפתיעים דרך לימוד התורה.

    הרב בנימין מילצקי מספר על שיעור הדף היומי הגדול בעולם. איך הכל התחיל? האם יש קשר בין מקצועו של הרב לבין אופי השיעורים? על האסירים שקיבלו אישור מיוחד בכדי לשמוע את השיעורים, על קבוצה שמעירים אחד את השני בכדי שיאזינו לשיעור והאם הרב בן לולו שוקל לבקש מהנהלת קול חי לעבור לשעה 04:00 לפנות בוקר?

    הרב מיכאל לסרי מדבר על שמחת התורה. איך מצליחים בפועל לקבוע עיתים לתורה? מה בירך הרב את חמותו? הרב לסרי על לימוד תורה. בשמחה. ואיך זה משנה את החיים?

    הרב זמיר כהן, יו"ר הידברות ומגיש התכנית יש אמונה ברדיו קול חי (שלישי 22:00) על השפעת חיי תורה במבנה הבית היהודי ובין בני הזוג. איך מצליחים לעצור במירוץ החיים ולעשות קביעות ללימוד התורה? ואיך לימוד התורה משנה את אורח חייו של האדם ומשפיע גם על ההיבטים העסקיים?

    הרב משה קובלסקי על המהפך של "ותן חלקנו" בשנים האחרונות ומפעלות הדף היומי של הרב ש"שינו את העולם". איך מתחברים ללימוד התורה? כמה זמן לוקח הלימוד במסגרת "ותן חלקנו" ומה הוא כולל? "אי אפשר לנשור מלימוד התורה".



    0 תגובות