כשלי ל"ג בעומר: תביעה יצוגית נגד חברות התחבורה הציבורית

    ישראל פריי 4 Comment on כשלי ל"ג בעומר: תביעה יצוגית נגד חברות התחבורה הציבורית

    תביעת ענק נגד חברות התחבורה שניהלו את מבצע מירון, תוגש בקרוב לבית המשפט • מאחורי התביעה: קבוצת אברכים נמרצת • אחד הח"כים פרש חסות משפטית על המהלך • הפרטים המלאים בפרסום ראשון

    אוטובוסים במעלה ההר צילום: יוסי ברויער
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון: בעקבות כשלי התחבורה הציבורית בדרך למירון, מתארגנת תביעת ענק נגד חברות התחבורה. מאחורי התביעה עומדת קבוצת חרדים, המבקשים לעשות סוף לתקריות החוזרות ונשנות על עצמן מדי שנה, ולהשיג פיצוי הולם לנוסעים שחוו עגמת נפש.

    בהודעת קבוצת התובעים נכתב: "כמעט בכל שנה מתוודעים אנו בסופו של דבר לכשלים חמורים וקריסת מערך התחבורה, שנה יותר ושנה פחות. השנה – לכל הדעות – נפרצו כל הגבולות ונצחו כל הקווים האדומים, כאשר חברות התחבורה מכרו לנו את הכרטיסים שבוע מראש עם תאריך ושעה מדויקים, ע"מ שיוכלו להתארגן ולעמוד בביקוש. ועל אף כל זאת בשעות מסוימות קרסו באופן מוחלט.

    אתר 'קול חי' סיקר בהרחבה במהלך ימי ההילולה, עדויות נזעמות על כשלים משמעותיים בניהול מערך התחבורה הציבורית למירון וממנה, על מכירת כרטיסים בלתי הוגנת, ועל מאות נוסעים שלא הצליחו לעלות על אוטובוסים אליהם רכשו כרטיסים מראש.

    המארגנים טוענים כי "רק התאגדות של הציבור בקבוצה מאורגנת, והעברת התלונות לגורמים הרלוונטיים [ואם יהיה צורך -אף לרשויות החוק] ודרישת פיצויים מהם, תוכל לשים קץ לזלזול המחפיר שנוהגות בנו החברות, ורק זה יוכל למנוע את הישנות הדבר בשנים הבאות".

    לאתר 'קול חי' נודע כי מאחורי התביעה עומדת קבוצת תושבי ביתר, הנהנית מגיבוי מלא מח"כ אורי מקלב הפועל מאחורי הקלעים להעניק להם סיוע משפטי וכלים ארגוניים לריכוז התביעות ולהגשתם לבית המשפט.

    בשלב הזה, מבקשים התובעים להתמקד במשפחות חלאק'ה שלא הצליחו להגיע למירון עד השקיעה, באנשים שחיכו בתחנות מעל לשעה וחצי. ובאנשים שחזרו לביתם בעקבות כך והפסידו את ההילולא במירון. – שלטענתם לא קיבלו עדיין את כספי הנסיעה ששילמו, רובם עוד לא קיבלו מהחברות.

    אהרן, אחד ממובילי התביעה, אמר לאתר 'קול חי': "כשראינו את הזעם הציבורי בכל מקום, בפרט בביתר, החלטנו לקום ולעשות מעשה. אנחנו עצמנו עמדנו שעות רבות בתחנות, ונאלצנו לחזור הביתה. ברור שיש כאן צורך עצום, אנחנו מקווים שאנשים לא יזניחו את הנושא, וישלחו את התלונות על מנת שיגיעו לכלל טיפול".

    ביום שישי הקרוב יפורסמו ביומונים החרדיים מודעות הקוראות לציבור להעביר את תלונותיהם למוקד, שיגבש אותם לכדי תביעה יצוגית מסודרת.

    הקבוצה שקוראת לעצמה 'וועד נפגעי התחבורה הציבורית בל"ג בעומר תשע"ו', מזמינה את הנפגעים לפנות אליה בכתובת פקס: 15329709312, מייל: GMAIL.COM@029709312L או להשאיר הודעה בטלפון : 02-9709312.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מטבריה הכל דפק כמו שעון…
      צל"ש לסופרבוס!!

    2. 3

      הלואי שיצליחו ולא יתבלבלו באמצע בזכותם אנשים לא יסבלו בשנה הבאה
      ההשקעה ביועצים אסטרטגיים ויועצי תדמית של חברות התח"צ הוא שיוכלו לעשות ככול העולה על ליבם והעיתונות תכסה את זה טוב
      זה יותר זול מלהשקיע בשירות אני מקווה שהקומינטורים שלנו לא יפריעו

    3. 2

      מירושלים גם היה סבבה

    4. 1

      אלווי שתצלחו! הגיע הזמן אחת ולתמיד