יו"ר הקואליציה כינה את יו"ר הכנסת 'צבוע' – וחזר בו

    הוא יכול להגיד עד מחר שזה לא יהיה, ואני אומר שזה כן יהיה. הוא רק יו"ר הכנסת והוא מתנגד באופן לא הגון. אף אחד לא ידבר איתי בקול אחד ויוציא הודעה לעיתונות בקול אחר - הוא פתח איתי מלחמה
    איתי גדסי 2 Comment on יו"ר הקואליציה כינה את יו"ר הכנסת 'צבוע' – וחזר בו

    במהלך ראיון לערוץ הכנסת אמר ביטן "מתפלא על יו"ר הכנסת. יש גבול לצביעות ולצדקנות. הוא צבוע וצדקן" • אחרי כמה שעות הוציא ביטן הודעת התנצלות: "אני חוזר בי מהדברים שנאמרו. ביני לבין יו"ר הכנסת שוררת חברות, הערכה הדדית ויחסי עבודה טובים"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    הוא יכול להגיד עד מחר שזה לא יהיה, ואני אומר שזה כן יהיה. הוא רק יו"ר הכנסת והוא מתנגד באופן לא הגון. אף אחד לא ידבר איתי בקול אחד ויוציא הודעה לעיתונות בקול אחר - הוא פתח איתי מלחמה
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן חוזר בו מדבריו על יושב ראש הכנסת אדלשטיין כי הוא צבוע וצדקן. ולאחר שיחה בין השניים אמר ביטן כי שוחח עם יו"ר הכנסת והבהיר לו את הצורך בהקמת ועדות חדשות בכנסת.

    התבטאותו של ביטן הגיעה בעקבות התנגדות אדלשטיין להחלטה שהתקבלה בקואליציה להקים 4 ועדות חדשות. בראיון לערוץ הכנסת אמר ביטן "מתפלא על יו"ר הכנסת. יש גבול לצביעות ולצדקנות. הוא צבוע וצדקן. כשדיברתי איתו על כך אמר שתמיד התנגד אך מוכן לשקול בחיוב. הוא יכול להגיד עד מחר שזה לא יהיה, ואני אומר שזה כן יהיה. הוא רק יו"ר הכנסת והוא מתנגד באופן לא הגון. אף אחד לא ידבר איתי בקול אחד ויוציא הודעה לעיתונות בקול אחר – הוא פתח איתי מלחמה".

    כאמור, הערב שוחח יו״ר הקואליציה, ח״כ דוד ביטן עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ואמר: "הבהרתי לו את עמדתי כי יש צורך בהקמת הוועדות. בנוסף, אמרתי לו שאני מצר על כך שבחר להודיע על עמדתו להקמת הוועדות בתקשורת בעוד שהתקיימה בינינו פגישה בנושא שבמהלכה הובנו על ידי הדברים אחרת. שנינו סיכמנו כי ייתכן ומדובר היה בחוסר הבנה. לצערי גיליתי כי אנו חלוקים כעת בדעותינו לגבי הקמת הוועדות. אני חוזר בי מהדברים שנאמרו. ביני לבין יו"ר הכנסת שוררת חברות, הערכה הדדית ויחסי עבודה טובים שחשוב שיישמרו למען פעילותה של הכנסת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא ממלכתי, לא מכובד, לא מתאים
      טוב שהתנצל אבל מוטב שלא היה יורד כל כך נמוך
      זה מנמיך את השיח הציבורי לרמה מאוד זולה

    2. 1

      למה להעלות את זה אם הוא חזר בו?