הכניסה היחידה למודיעין עילית חסומה שעות ארוכות בגלל תאונה

    עיר ענקית של עשרות אלפי תושבים, נשענת על כביש צר, בעל נתיב אחד, שכל בעיה הכי קטנה בו - משתקת את העיר לחלוטין
    ישראל פריי No Comments on הכניסה היחידה למודיעין עילית חסומה שעות ארוכות בגלל תאונה

    משאית שהתהפכה בכניסה לעיר, מצליחה להוציא מקרב התושבים פרצי תסכול וזעם שאגורים בקרבם מזה זמן רב • "חצי מהחיים אנחנו בפקקים, זה הזוי שהכבישים לעיר בעלת עשרות אלפי תושבים נראים כמו דרך לכפר נידח במערב איטליה" • תושבי מתתיהו חסמו את דרך החירום החלופית

    מודיעין עילית צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    עיר ענקית של עשרות אלפי תושבים, נשענת על כביש צר, בעל נתיב אחד, שכל בעיה הכי קטנה בו - משתקת את העיר לחלוטין
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונת דרכים שאירעה בצהריים בכניסה למודיעין, הפכה לאירוע שהצית את זעמם הכלוא של תושבי מודיעין עילית, המתוסכלים מהתשתיות הרעועות המשמשים אותם בדרכם מהעיר ואליה.

    בסביבות השעה 14:00, התהפכה משאית ענקית בכניסה למודיעין עילית, ומאז ועד כה, כשלוש שעות לאחר רגע ההתהפכות – כביש הכניסה לעיר חסום: אין יוצא ואין בא.

    עשרות נהגים שמוצאים עצמם שעות ארוכות תקועים בדרך, הפכו לשליחי ציבור, או שמא קרבנות ציבור, לזעקות תושבי העיר. "זה לא יתכן מה שהולך פה", אומר משה ב. לאתר 'קול חי', "עיר ענקית של עשרות אלפי תושבים, נשענת על כביש צר, בעל נתיב אחד, שכל בעיה הכי קטנה בו – משתקת את העיר לחלוטין".

    בקבוצות ווטסאפ של תושבי מודיעין עילית, נרשמו טענות קשות. "חצי מהחיים אני עומדת בפקקים", כתבה בציניות תושבת העיר. "זה הזוי לחלוטין, בכל הארץ יש תנופה אדירה בתשתיות, ופה אנחנו כמו נמצאים מרחק שנות דור אחורה".

    "למקרה שמשרד התחבורה לא יודע את כתובת הלמ"ס, בא נעדכן אותו שבמודיעין גרים כ -65,000 אלף בני אדם", כתב עיתונאי תושב העיר, "כביש עם נתיב אחד לכזאת כמות אנשים היא רשלנות וזלזול במקרה הטוב, והתנכלות מכוונת במקרה הרע".

    לאתר 'קול חי' נודע כי בעקבות הפקקים, פנה ראש עיריית מודיעין עילית למשטרה בבקשה שתפתח את דרך החירום, ותפנה את הנהגים לכיוון מתמיהו. אלא שזמן קצר אחרי שהתנועה החלה לזרום לכיוון, חסמו אנשי מתיתיהו את הדרך, והמשטרה פנתה לצבא בבקשה שזה יאכוף את סמכותו בהשארת הדרך פתוחה.

    ראש עיריית מודיעים עילית יעקב גוטרמן אמר לאתר 'קול חי': "שנים אני מתריע ואומר שהכביש הצר הזה כרוך בסכנת נפשות, אולי המקרה הנוכחי יעזור לגורמים להתחיל להבין על מה אנחנו מדברים. ויגרום לזה להתקדם לפתרון. עכשיו אנחנו מטפלים בפתיחת ציר חלופי, אבל זה אקמול לעכשיו, אני מקווה שהמקרה הזה יגרום לשינוי המצב".



    0 תגובות