למרות הסיכומים • לשכת יהב מבהירה: "אלפר לא ימונה לסגן"

    "הסגנות שייכת לדגל התורה, אבל אני יכול להגיד באופן חד משמעי שכל עוד זה תלוי בראש העיר - מיכי אלפר לא יכהן כסגן ראש עיר באופן סופי".
    יעקב גרודקה 1 Comment on למרות הסיכומים • לשכת יהב מבהירה: "אלפר לא ימונה לסגן"

    הבוקר פורסם כי העירייה אישרה בניית שמונה כיתות לקהילה החסידית • ב'דגל התורה' תוקפים וטוענים על אפליה • וגם: בכיר המקורב ליהב אומר ל'קול חי': "ש'דגל התורה' תפסיק להתבכיין" • כל הפרטים בפרסום ראשון

    "הסגנות שייכת לדגל התורה, אבל אני יכול להגיד באופן חד משמעי שכל עוד זה תלוי בראש העיר - מיכי אלפר לא יכהן כסגן ראש עיר באופן סופי".
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוער בעיריית חיפה, הבוקר (שלישי) פורסם בעיתון 'ישראל היום' כי העירייה המקומית אישרה בניית שמונה כיתות לקהילה החסידית בעיר, בעקבות כך, גורמים ב'דגל התורה' טוענים על אפלייה ולדבריהם, "'אגודת ישראל' קיבלה אישורי בנייה בעוד שאנחנו לא" .

    הבוקר שוחח אתר 'קול חי' עם גורם בכיר בלשכתו של ראש עיריית חיפה שמכחיש לנו את הדברים וטוען כי לא ניתנו אישורי בניה רק לחסידים, "אנחנו דווקא יודעים שבונים ברחוב מנדלה שבשכונת נווה שאנן בעיר תלמוד תורה לציבור הליטאי, וראש העיר התחייב להרחיב את מספר הכיתות שם, כל מה שממתינים זה לאישורים של הוועדה, אז שיפסיקו להתלונן".

    בעניין סגנות ראש העיר, אומר הבכיר כי "הסגנות שייכת לדגל התורה, אבל אני יכול להגיד באופן חד משמעי שכל עוד זה תלוי בראש העיר – מיכי אלפר לא יכהן כסגן ראש עיר באופן סופי".

    דברים אלו מעמיקים את הקרע בין יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני לבין ראש עיריית חיפה יונה יהב, כאשר המלחמה עם 'אגודת ישראל' על רוטציות למינהם מחריפה, דבר שעלול להוביל לקרע שאינו ניתן לאיחויי בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל'.

    כזכור, אמש פנו פעילי ורבני 'דגל התורה' בחיפה במכתב ליהב, בבקשה ליישם את הרוטציה בסיעת שס"ג ולמנות את נציג 'דגל התורה' אלפר לתפקיד סגן ראש העיר במקומו של אריה בליטנטל נציג 'אגודת ישראל' שפרש בהסכם הרוטציה.

    במכתבם מגבים הנציגים את אלפר באופן מוחלט, וכותבים לראש העיר תחת הכותרת "הבהרה נחרצת בעניין נציג דגל התורה". "אנו נציגי הקהילות ובני התורה, המיוצגים בעירית חיפה על ידי סיעת דגל התורה ונציגה הרב מיכאל אלפר הי"ו, פונים אליך אודות קיום ההסכם הקואליציוני עליו הנך חתום עם סיעת שס"ג המייצגת את כלל רבדי הציבור החרדי בחיפה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדוע אתם ב"קול חי" מדווחים כל כך הרבה על חיפה? זו חדשה מקומית שאפשר לקרוא פעם-פעמיים ותו לא. כשבקרוב תתפוצץ איזו פרשה על הקבלן יונה יהב שהפך לראש העיר זה יהיה אייטם גדול. בינתיים תתעסקו בנושאים יותר מעניינים.