עמיר פרץ ל'קול חי': "אין שום סיכוי שנצטרף לקואליציה"

    "לא אני אמרתי עליו שהוא שקרן רמאי וללא אג'נדה, מה אתה צריך אותי, יש לך את ליברמן. יש לו תפיסת עולם שגורמת נזק לישראל. אני לא פסיכולוג ואני לא פרשן פוליטי, אותי מעניין אזרחי ישראל"
    דוד לזר No Comments on עמיר פרץ ל'קול חי': "אין שום סיכוי שנצטרף לקואליציה"

    מבקריו הרבים טענו בימים האחרונים, כי לא יתכן שבתפקיד שר הביטחון ישמש אדם שאין לו עבר ביטחוני • בעבר, עמיר פרץ שימש כשר ביטחון, ולמרות שלא היה לו עבר ביטחוני – הוא זכה לקבל שבחים

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    "לא אני אמרתי עליו שהוא שקרן רמאי וללא אג'נדה, מה אתה צריך אותי, יש לך את ליברמן. יש לו תפיסת עולם שגורמת נזק לישראל. אני לא פסיכולוג ואני לא פרשן פוליטי, אותי מעניין אזרחי ישראל"
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם אויביו של אביגדור ליברמן מתחילים לעכל כי הוא שר הביטחון של מדינת ישראל לאחר שאמש הוא נשבע אמונים במליאת הכנסת. מבקריו הרבים טענו בימים האחרונים, כי לא יתכן שבתפקיד שר הביטחון ישמש אדם שאין לו עבר ביטחוני.

    בעבר, עמיר פרץ שימש כשר ביטחון, ולמרות שלא היה לו עבר ביטחוני – הוא זכה לקבל שבחים על עבודתו בתפקיד.

    הבוקר שוחח פרץ עם מרדכי לביא ב'קול חי' ותקף את הממשלה ואת העומד בראשה, "הממשלה מאפיינת את הקווים הקיצוניים של הימין, והיא מבוססת רק על אינטרסים", אמר פרץ הבוקר.

    "אני מאחל לשר הביטחון הצלחה ויחד עם זאת ננהל אופוזיציה ברורה וחד משמעית שתציג לציבור אלטרנטיבה", אמר.

    אתה רגוע ששר הביטחון הוא ליברמן? "אני חושב שהענין של העבר הצבאי הוא חשוב, אבל לא מרכזי, המערכת הצבאית יכולה להכין את עצמה לשר ביטחון חדש, הערכות מצב וניתוח על כל מהלך ומהלך. ולכן השאלה היא של יכולת למידה וכניסה לעניין, ומהר מאוד נושאים מאד משמעותיים מכניסים אותך פנימה. אבל גם נושא תפיסת העולם והאג'נדה האישית קשורה לנושא".

    לדבריו של פרץ, "ברגע שמשהו מאיים על ישראל אתה צריך לאשר את הפעולה, אבל שר הביטחון הוא גם הריבון בשטחים, ואחראי על הטלת סגרים, היקף העובדים הפלסטינית וההתנחלויות הבלתי חוקיות. גורמים שונים בשטחים ינסו לאתגר את שר הביטחון, קבוצות קיצוניות ירצו להתסיס את השטח, ואני מקווה שכובד האחריות תגרום לו להבין שנגמרה העת שאתה יכול לומר את מהוויי הלב שלך, מעתה צריך לנהוג באחריות".

    על הצטרפותה של 'המחנה הציוני' לממשלת נתניהו הבהיר פרץ: "אין שום סיכוי ש"המחנה הציוני" יהיה חלק מהממשלה הזו, זה נגמר".

    "אנחנו בסופו של דבר מדברים על שתי תפיסות עולם, ואמרתי להרצוג שבכל מקרה לא אצטרף לממשלה, הייתי שנה בממשלה עם נתניהו, הוא לא הפתרון הוא הבעיה, למדתי להכיר אותו", הוסיף פרץ.

    מה אתה חושב באופן אישי על נתניהו?

    "לא אני אמרתי עליו שהוא שקרן רמאי וללא אג'נדה, מה אתה צריך אותי, יש לך את ליברמן. יש לו תפיסת עולם שגורמת נזק לישראל. אני לא פסיכולוג ואני לא פרשן פוליטי, אותי מעניין אזרחי ישראל", השיב פרץ.



    0 תגובות