לאחר 12 שנה: מערך תחבורתי חדש בעיר אלעד

    במקום 85 נסיעות עירוניות יומיות שמבוצעות כיום בקו 4 ובקווי התלמידים - עם כניסתה של קווים לעיר, יתבצעו מדי יום 296 נסיעות בקווים העירוניים, פי 3.5 מאשר היום.
    דוד לזר No Comments on לאחר 12 שנה: מערך תחבורתי חדש בעיר אלעד

    תושבי העיר אלעד קמו הבוקר למערך תחברותי חדש בעיר • לאחר 12 שנים שחברת 'אגד תעבורה' שירתה את תושבי העיר, הבוקר החליפה אותה חברת 'קווים' • צפו בתיעוד

    במקום 85 נסיעות עירוניות יומיות שמבוצעות כיום בקו 4 ובקווי התלמידים - עם כניסתה של קווים לעיר, יתבצעו מדי יום 296 נסיעות בקווים העירוניים, פי 3.5 מאשר היום.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי העיר אלעד קמו הבוקר (שלישי) למערך תחברותי חדש בעיר. לאחר 12 שנים שחברת 'אגד תעבורה' שירתה את תושבי העיר, הבוקר החליפה אותה חברת 'קווים'.

    ההפעלה התחבורתית תתבצע בשתי פעימות, הראשונה כאמור היום והיא העיקרית והשנייה, בנובמבר 2016, אז תהיה תוספות שירות.

    מפת התחבורה העירונית החדשה כוללת שלושה קווי תחבורה, שמקיפים ומחברים את כל שכונות העיר, בדגש על מקומות הומי אדם. הקווים העירוניים יהיו דו-כיווניים ולא סיבוביים. מועדי יציאת הקווים השונים נקבעו כך שלא יעברו במקביל, בו-זמנית, באזורים השונים, מה שימנע גודש וישפר את זמינות התחבורה ותדירותה.

    במקום 85 נסיעות עירוניות יומיות שמבוצעות כיום בקו 4 ובקווי התלמידים – עם כניסתה של קווים לעיר, יתבצעו מדי יום 296 נסיעות בקווים העירוניים, פי 3.5 מאשר היום.

    התחבורה הבין-עירונית, שתשודרג במסגרת הפעימה השנייה, תזכה לתוספת נקודתית של נסיעות בזמני עומס, ובעיקר בסופי-שבוע. 22 קווים בין-עירוניים יופעלו ויובילו לכ-30 יעדים. מספר הנסיעות בקווים אלה צפוי לגדול בכ-60%. עד אז, יתוגברו הקווים הבין-עירוניים באופן נקודתי – בימי שישי ובמוצאי שבת ובזמני לחץ. וזאת, על-פי תוצאותיו של סקר-שטח שבוצע על-ידי החברה, שגילה את נקודות התורפה אשר בהן הלו"ז הקיים אינו עונה על הביקוש.

    צפו בתיעוד הבוקר מהעיר אלעד:



    0 תגובות