מאיפה צצו עשרות אלפי פרפרים בבוקר אחד ברחובות ירושלים?

    "גבעת הפרפרים" הוא מיצב חדש, במסגרתו עוטרו הרחובות בזנים שונים של דמויי פרפרים בגדלים וצבעים שונים לאורכו ולרוחבו של המתחם
    קובי פינקלר 2 Comment on מאיפה צצו עשרות אלפי פרפרים בבוקר אחד ברחובות ירושלים?

    תושבי הרחובות בצלאל-שץ בירושלים התעוררו לבוקר חדש, בו הופתעו לגלות להקה בת 25,000 פרפרים, שהתיישבה בן-ליל על עמודי תאורה, עצים, מרפסות, גדרות ולאורך הרחובות • המיצב החדש הנו חלק מפרויקט אומנותי-אדריכלי פורץ דרך

    "גבעת הפרפרים" הוא מיצב חדש, במסגרתו עוטרו הרחובות בזנים שונים של דמויי פרפרים בגדלים וצבעים שונים לאורכו ולרוחבו של המתחם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים התעוררו תושבי הרחובות בצלאל-שץ בירושלים וצפו בלהקה בת 25,000 פרפרים, שהתיישבה בן-ליל על עמודי תאורה, עצים, מרפסות, גדרות ולאורך הרחובות.

    "גבעת הפרפרים" הוא מיצב חדש, במסגרתו עוטרו הרחובות בזנים שונים של דמויי פרפרים בגדלים וצבעים שונים לאורכו ולרוחבו של המתחם. היוזמה התקבלה בברכה בעיריית ירושלים וזכתה לתמיכת המשרד לענייני ירושלים.

    מיקום המיצב אינו מקרי. מתחם הרחובות הינו ערש העיצוב הישראלי וסמל ירושלמי זה 110 שנים, בו ספגו השראה ויצרו האבות המייסדים של העיצוב, בראשם בוריס שץ, מייסד האקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל".

    באזור חי ויוצר כיום הדור הבא במחלקה לארכיטקטורה, לצד בית האמנים הוותיק ובתי הקפה שהפכו מוקדי עלייה לרגל. הרחובות הופכים לאחרונה לאבן שואבת למעצבים מתחומי הביגוד, והקרמיקה ובימים אלה מוקדם בהם מתחם "מעצבים בעיר" המחודש.

    ולמה דווקא פרפרים? ניצה שכטר יו"ר עמותת סוחרי בצלאל-שץ מסבירה שפרפרים מאז ומעולם גירו את דמיונם של יוצרים "הם באים, הולכים ועוטפים את חיינו – גם אם לרגע קט – ביופי, ברעננות, בתנועה, בדמיון ובהמון שמחה וצבע. אם תטו אוזן, אולי, רק אולי, תוכלו לשמוע את משק כנפיהם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      משועממים כהוגן
      העיקר שהם תורמים למדינה……