העיתונאי החרדי הפתיע בשידור: כך צה"ל מקלקל את החרדים

    "הייתי בצבא, וחוץ מכמה דברים בסיסיים, אני לא שומר על כלום, כי הצבא קלקל אותי לגמרי. גם אני חשבתי שאשאר חרדי, אבל המציאות בצבא לא מאפשרת זאת"
    דוד לזר 10 Comment on העיתונאי החרדי הפתיע בשידור: כך צה"ל מקלקל את החרדים

    העיתונאי בני רבינוביץ הפתיע את עו"ד משה אוסדיטשר, עמיתו לתוכנית 'סוגרים שבוע' ב'קול חי' • האם הצבא מקלקל את המתגייסים החרדים? קבלו בתדהמה את הסיפור הבא • האזינו

    "הייתי בצבא, וחוץ מכמה דברים בסיסיים, אני לא שומר על כלום, כי הצבא קלקל אותי לגמרי. גם אני חשבתי שאשאר חרדי, אבל המציאות בצבא לא מאפשרת זאת"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי בני רבינוביץ הפתיע את עו"ד משה אוסדיטשר, עמיתו לתוכנית 'סוגרים שבוע' ב'קול חי', וכך הוא סיפר בשידור: "בסיום התוכנית בשבוע שעבר, התווכחנו בנושא הגיוס לצבא. עמדתי הייתה, כתמיד, שכל עוד הצבא ממשיך במדיניות של "כור היתוך", ואינה מאפשרת לשומר תו"מ לקיים את דתם כרצונם, אין אפשרות ליהודי חרדי, בוודאי לא צעיר, אפשרות להיות שם".

    אלא שהסיפור האמיתי מתחיל כעת: "ירדנו לרחוב", מספר רבינוביץ, "וניגש אלינו בחור צעיר, עם חזות חרדית מובהקת ואמר לנו: "האזנתי עכשיו לתוכנית, ואני חייב לומר לכם: הייתי בצבא, וחוץ מכמה דברים בסיסיים, אני לא שומר על כלום, כי הצבא קלקל אותי לגמרי. גם אני חשבתי שאשאר חרדי, אבל המציאות בצבא לא מאפשרת זאת", תראו עד כמה צדקתי, ראינו את זה מול העיניים".

    אוסדיטשר הודה לרבינוביץ: "אכן אני מודה שהבחור דיבר מדם ליבו, לא הכרנו אותו וזה היה ספונטני לגמרי. אבל עדיין אני לא חושב שכל בחור שמגיע לצבא – מתקלקל"

    יש לכם מה לומר בנושא? הגיבו לנו.

    האזינו לשיחה המלא:


    10 תגובות

    מיין תגובות
      1. אם זה מה שאת חושבת כשאת קוראת כזאת כתבה יש לך בעיה חמורה
        "בהצלחה"

    1. 9

      סתם אינטרסנטים הרי אתם חברה שעברתם במכללה או באוניברסיטה אז למי אתם מטיפים הרי מי הולך לצבא צדיקי העולם?

    2. 8

      נצח יהודה זה מקום טוב בשביל הרמה של השבבניק המצוי תפסיקו עם הקשקשת

    3. 7

      מי שלא לומד שילך לצבא נקודה

    4. 6

      וודאי שמי שהולך לצבא יורד ברוחנויות. עד כמה? זה תלוי בו.

    5. 5

      אוסדיטשר אפיקורס כל כך קל בעיניו בחור שהופך לחילוני ועובר על איסורי תורה רח"ל
      כן עדיף שיתבטל בישיבה ולא ילך לצבא מה קרה לנו זו שעת השמד בחורי ישראל יורדים לתהום ואנחנו מתיפיפים זורקים אותם לשמד ומרגיעים את עצמינו שזה עדיף אם הם לא לומדים נדבקתם בדת החדשה דת הצבא בענין הזה הדלי"ם קיצוניים פונדלמיסטים אבל אנחנו החרדים מרוב התיפיפות איבדנו את הצפון

    6. 4

      חבל שיש אנשים בציבור שלנו, שבמקום לכאוב על אלו שמסכנים ולא מצליחים להשתלב במסגרת הישיבתית וגם לא מוצאים לעצמם מנוח במקום טוב אחר כמו ישיבות למתמודדים, עוד זורקים אותם לצבא. מה אתם רוצים שייפלו רוחנית לגמרי? הולכים על הכל או כלום? אין דבר כזה!