המטרה הבאה של העיר החרדית: בית קברות חדש

    "מתחשיב של החברות קדישא עולה, כי כל דונם אדמה מספיק לקבורת אדש של- 750 חלקות, דבר שאמור להספיק לשנים רבות, וזאת בתקוה שמשיח צדקנו יגיע הרבה קודם וישאיר את בית העלמין ללא שימוש כלל".
    יעקב גרודקה 1 Comment on המטרה הבאה של העיר החרדית: בית קברות חדש

    אחרי קרוב לשלושים שנה מאז הקמתה של העיר החרדית ביתר עילית, צפויה העיריה להקים בקרוב בית עלמין, שישרת את תושבי העיר • "אחרי שבנינו גנים ומוסדות, הגיע הזמן לבית קברות"

    צילום: ויקיפדיה
    "מתחשיב של החברות קדישא עולה, כי כל דונם אדמה מספיק לקבורת אדש של- 750 חלקות, דבר שאמור להספיק לשנים רבות, וזאת בתקוה שמשיח צדקנו יגיע הרבה קודם וישאיר את בית העלמין ללא שימוש כלל".
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי קרוב לשלושים שנה מאז הקמתה של העיר החרדית ביתר עילית, צפויה העיריה להקים בקרוב בית עלמין, שישרת את תושבי העיר, זאת בהתאם להנחיית ראש העיר מאיר רובינשטיין.

    על פי התכניות ,כ־20 דונם מתוך יותר מ־800 הדונמים המיועדים לאזור התעשיה החדש יוקצו לשימוש כבית עלמין מקומי לתושבי ביתר. מהנתונים עולה, כי מדי שנה נפטרים כ־40 מתושבי העיר ל"ע, ועד כה נאלצו המשפחות למצוא מקום קבורה בערים אחרות, לעיתים בעלויות גבוהות. אם יאושרו התכניות, לא יצטרכו אבלי ביתר לנדוד הרחק מהעיר.

    בעיריית ביתר עילית אמרו כי "מתחשיב של החברות קדישא עולה, כי כל דונם אדמה מספיק לקבורת אדש של- 750 חלקות, דבר שאמור להספיק לשנים רבות, וזאת בתקוה שמשיח צדקנו יגיע הרבה קודם וישאיר את בית העלמין ללא שימוש כלל".

    ראש העיר רובינשטיין אומר הבוקר כי "אחרי שנים של בניית כיתות, גנים, בתי כנסת, ישיבות, פארקים, אזורי תעשיה, והשקעה בתחבורה, בנוער ועוד ועוד, הגיע הזמן גם לבנות גם בית עלמין", לדבריו, "במקביל, מתקדמות העבודות לאישורים סופיים של התכניות לאזור התעשיה החדש, התכניות המפורטות כבר אושרו בידי כל הגורמים הצבאיים והמדיניים, וכן בידי הועדה המקומית לתכנון ובניה, כאשר השלב האחרון הינו אישורה של הועדה המחוזית , אליה הוגשו התכניות לאישור סופי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מטופש ביותר!! בשביל מה צריך בית קברות בביתר. שכולם יחיו עד 120 אמו!!!!!!!