- רדיו קול חי - -

הרב מאזוז: "בן גוריון ולוי אשכול היו רק בובות תיאטרון"

השבוע בשיעורו השבועי התייחס ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז – ליום העצמאות שחל בשבוע שעבר ולייחס הנכון כלפי המדינה, "אנשים חושבים כאילו יש מלחמות בין החרדים והדתיים, אבל זה לא נכון. כולם מודים שזה רצון ה', מי שאומר שזה 'מעשה שטן', זה טפשות. בחו"ל יש 70% התבוללות, והקב"ה עשה את זה בכוונה מכוונת להציל את עם ישראל".

"אומרים לוי אשכול אמר, בן גוריון עשה, הרצל אמר, אבל הם לא מבינים, זה לא הם, אלו היו בובות בתיאטרון של הקב"ה", אמר הרב מאזוז.

"כשישבו באו"ם והצביעו האומות על הקמת מדינת ישראל, אתם חושבים שהם הרימו אצבעות?! הקב"ה עמד שם באמצע ואמר להם תרימו אצבעות! ועל זה אמר הפסוק, "ועדת לאומים תסובבך" מה זה ועדת לאומים? זה ועידת האו"ם.

"הקב"ה הוציא אותנו מהמשרפות באושוויץ לתת לנו את הארץ הזו, אחרי כל מה שעבר עלינו שם, הקב"ה החזיר לנו חיוך שלא נתייאש, סוכרייה שה' נתן לנו", אמר והוסיף כי "אמנם בקום המדינה היתה 'כפייה חילונית' לקחו את הספרדים והעבירו אותם על דתם, אבל זה רק זמני, היום ב"ה אתה רוצה חינוך תורני אתה מקבל, עם ישראל מתקרב לבורא עולם".

הרב מאזוז תקף את מדיניות הממשלה ואמר כי "בזמנו היו כותבים על הטנקים 'ישראל בטח בצה"ל' מה זה בטח בצה"ל?, כשהמדיניות כובלת אותך, יורקים עליך אל תעשה כלום, זורקים עליך אבן, אל תעשה כלום, עד שיירו בך, ואיך אני יחזיר להם, מה השגעון הזה?".

עוד הוסיף כי "אבל לא להיות כפויי טובה, גם כלפי החיילים, צריכים לעשות להם מי שבירך בכל שבת, מי שנותן לך עשרה שקלים אתה עושה לו מי שבירך, אנשים ששופכים את דמם לא תעשה להם?!".

צריכים לחזור בתשובה, כל אחד צריך להשגיח על בניו שילכו בדך התורה, ובזכות זה הקב"ה יביא לנו את הגאולה הכי מהר שאפשר, בב"א.מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז: המדינה הוקמה על ידי אלוקים, בן גוריון ולוי אשכול היו רק בובות בתיאטרון שלו.