ח"כ ביטן: "הליכוד מעדיף את ליברמן מאשר את הרצוג"

    "ליברמן 'גנב' בעצם מנדטים מהמחנה הלאומי והוא לקח אותם לאופוזיציה, הוא אמר לפני הבחירות שבכוונתו להיות במחנה הלאומי. אם היה מצהיר שלא יהיה באופוזיציה – אולי הוא לא היה עובר את אחוז החסימה"
    דוד לזר No Comments on ח"כ ביטן: "הליכוד מעדיף את ליברמן מאשר את הרצוג"

    השאלה סביב הצטרפות 'המחנה הציוני' לממשלת הימין פותחת גם את כותרות השבוע החדש, ויש מי שטוען כי בשבוע הקרוב הנושא יגע אל קיצו, לכאן או לשם • "אם לא נסיים את המו"מ השבוע – נאלץ להפסיק את המו"מ"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    "ליברמן 'גנב' בעצם מנדטים מהמחנה הלאומי והוא לקח אותם לאופוזיציה, הוא אמר לפני הבחירות שבכוונתו להיות במחנה הלאומי. אם היה מצהיר שלא יהיה באופוזיציה – אולי הוא לא היה עובר את אחוז החסימה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השאלה סביב הצטרפות 'המחנה הציוני' לממשלת הימין פותחת גם את כותרות השבוע החדש, ויש מי שטוען כי בשבוע הקרוב הנושא יגע אל קיצו, לכאן או לשם.

    ח"כ דוד ביטן, שלפחות על פי דבריו – צפוי להתמנות בקרוב לתפקיד יו"ר הקואליציה אמר הבוקר ב'קול חי' כי "הליכוד מעדיף את ליברמן מאשר את הרצוג, אבל זה ענין של מחיר, נכון להיות ליברמן לא מעוניין להצטרף לממשלה".

    ביטן לא חושש מהצהרותיו של ליברמן ואומר כי "למרות דיבוריו – הוא גם יודע לסגת ויודע להסביר זאת בל מיני שיטות, זה רק ענין של טקטיקה".

    לדבריו, "ליברמן 'גנב' בעצם מנדטים מהמחנה הלאומי והוא לקח אותם לאופוזיציה, הוא אמר לפני הבחירות שבכוונתו להיות במחנה הלאומי. אם היה מצהיר שלא יהיה באופוזיציה – אולי הוא לא היה עובר את אחוז החסימה".

    על המו"מ עם יו"ר 'המחנה הציוני' אמר הבוקר ביטן ב'קול חי' כי "הרצוג ניהל מו"מ והגיעו אתו לסיכומים בכל הדברים, אלא שהוא חזר בו, כי במפלגה שלו היה ברדק גדול".

    ביטן שב על דברים שאמר בשבוע שעבר ב'קול חי': "אם לא נסיים את המו"מ עד יום רביעי שלישי – נאלץ להפסיק אותו, כי אנחנו צריכים לגבש את ה61 ח"כים שיש לנו בקואליציה".

    מה הסיבה שראש הממשלה מעוניין פתאום כעת להרחיב את הקואליציה? "נתניהו מהרגע הראשון רצה קואליציה יותר רחבה, יש מספר ח"כים גם בליכוד וגם מחוץ לליכוד – שיוצרים סוג של סיעה עצמאית ודורשים כל מיני בקשות ודרישות, בעיקר ח"כים מהבית היהודי".

    לסיכום אמר כי "כנראה שזה לא יסתדר ולא נרחיב את הממשלה, אבל אם זה יקרה – זה ייעשה עד שלישי רביעי השבוע".



    0 תגובות