השרים דורשים מנתניהו: "לפטר לאלתר את האלוף גולן"

    "צריכה להיות פה נזיפה בסגן הרמטכ"ל. זה כבר היה צריך לקרות, כדי לסיים עם הפרשה. כולנו טועים, ובגלל מעידה לא מחסלים קריירה ומדיחים קצין מוכשר, אבל נזיפה צריכה להינתן".
    איתי גדסי 5 Comment on השרים דורשים מנתניהו: "לפטר לאלתר את האלוף גולן"

    השוואתו של סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן בין ישראל לגרמניה הנאצית – הגיעה הבוקר אל שולחן הממשלה וזכתה למתקפה מפיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו • "קצין רב זכויות, אבל דברים שאמר שגויים"

    "צריכה להיות פה נזיפה בסגן הרמטכ"ל. זה כבר היה צריך לקרות, כדי לסיים עם הפרשה. כולנו טועים, ובגלל מעידה לא מחסלים קריירה ומדיחים קצין מוכשר, אבל נזיפה צריכה להינתן".
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השוואתו של סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן בין ישראל לגרמניה הנאצית – הגיעה הבוקר (ראשון) אל שולחן הממשלה וזכתה למתקפה מפיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    כזכור בנאומו של גולן היום השואה הוא אמר כי הוא "מזהה כיום תהליכים שהתרחשו בגרמניה לפני 80 שנה", משפט שעורר זעם רב בקרב וצוטט מאות פעמים בתקשורת העולמית.

    הבוקר אמר נתניהו כי "ההשוואה שערך סגן הרמטכ"ל היא מקוממת. הדברים מופרכים מיסודם ולא היו צריכים להיאמר. סגן הרמטכ"ל הוא קצין רב זכויות, אבל דברים שאמר שגויים ואינם מקובלים עליי".

    בישיבת שר הליכוד הבוקר דרשו מספר שרים לפטר לאלתר את האלוף גולן. שרת התרבות מירי רגב אמרה כי "לא יתכן שסגן הרמטכ"ל, קצין לובש מדים, יהיה חלק מהדה לגיטמציה נגד ישראל ובנאום ממלכתי ישא דברים שפוגעים בישראל, בתדמיתה ובחוסנה. סגן הרמטכ"ל צריך לעסוק בכשירות הצבא והכנתו למלחמה ולא באמירות שקריות ובהשוואת אזרחי המדינה לנאצים. הוא עבר כל גבול ועליו להתפטר מתפקידו".

    השר יובל שטייניץ אמר לנתניהו כי "צריכה להיות פה נזיפה בסגן הרמטכ"ל. זה כבר היה צריך לקרות, כדי לסיים עם הפרשה. כולנו טועים, ובגלל מעידה לא מחסלים קריירה ומדיחים קצין מוכשר, אבל נזיפה צריכה להינתן".

    "לא יכול להיות שאנחנו מסתובבים בעולם ומבקשים להילחם ב-BDS וסגן הרמטכ"ל מתבטא בצורה כזאת", אמר השר אופיר אקוניס.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כנראה הטיפשות זה דבר מדבק שם בצמרת הצבא…

    2. 4

      יש טעויות ויש טעויות של בית סוהר, כלומר טעויות של אל חזור, בהחלט מחסלים קריירה למי שמזיק למעמד היהודים בעולם כולו! עצם ההתלבטות עם להעיף אותו מראה שהראשים פה לא מספיק נורמלים

    3. 3

      קריאתה של שרת התרבות מירי רגב שס' הרמטכ"ל-יאיר גולן, יסיק את המסקנות, יתפטר בעצמו ויכיר בנזק העצום שהוא גרם בדבריו בעצרת-הזיכרון לשואה ולגבורה לנו לחברה בישראל, לצה"ל בכלל כצבא ההגנה לישראל, לכל חיילי וחילות-צה"ל ולכל יהודי ויהודי באשר הוא יהודי בכל ארצות התבל צודקת, חיונית ומשמעותית ביותר אם חפצי-חיים אנו בהמנשך קיומו של עם-ישראל וארצנו – ישראל הקטנטונת במיוחד לאחר ההשמדה שהיתה בשואה והרצונות מכל-מיני "אוהבי-ישראל" להמשיך לעשות כך כל רגע ורגע בריש-גלי ובפה-מלא שנשמע זאת בבהירות ונבין היטב, חד-משמעית, לא נטעה ולא נתבלבל בצורה מסוימת ומסיבה כלשהיא.
      צדקה מאד גם שרת המשפטים – הגב' איילת שקד, שאמרה שהוא מבולבל.מבולבלים לא נחוצים לנו בצבא בכלל ועל-אחת כמה וכמה בתפקיד ס' הרמטכ"ל. שימו-לבכם ח"כ זוהיר בהלול, אפילו שהוא ח"כ במסגרת התנועה הציונית כמשה-המפורש, איניו מתבלבל לרגע אחד מיהו, מהי מהותו, מיהו עמו ולאיזה צד הוא שייך, מאין הוא בא ולאן הוא חוזר וישוב בתום כהונתו בכנסת. כנ"ל כל ערבים באשר הם ערבים. כול הערבים מקטנם ועד גודלם, אינם שוכחים לרגע ומודעים ללא הרף מה יהיה המחיר ותוצאת הבילבול שלהם. לצערי הרב, אצל חלק גדול ממנהיגות עמינו אין מחשבה וצורך קיומי לעצור ולמחוק את הבילבול שלהם ובהירות השייכות. את התוצאות והמחירים על-כך שילמנו, משלמים תיכף ומיד ובוודאי ללא צל של ספק עוד נשלם אין-ספור פעמים.
      אם נעצור קמעה, נתבוננן קמעה ונשאל עצמונו איך ומה הביא לכך שחלק מבעלי-התפקידים המנהיגותיים בארצנו, בצה"ל ובעמינו בכלל זה, כתשובה חלקית ולא כוללנית, מחקרית מדעית לכך,אך מידית, יש לומר ולציין שס' הרמטכ"ל-יאיר גולן איננו היחיד והראשון שמתבלבל בדביריו. כל הנ"ל צמחו באוירה ובאידאולוגיות מפלגתיות המטיפות ומעודדת בעזות-מצח ללא מעצור ושאלה את מי הם משרתים והאם האידיאולוגיות המופצות על-ידם הן האמת הצרופה והאם הם מזיקים ויזיקו לכל יהודי באשר הוא יהודי בכל אתר ואתר ובתוך זה גם להם עצמם באשר הם בעצמם ג"כ יהודים ובבוא היום גם לצאצאיהם וצאצאי-צאציהם עד סף כל הדורת. דוגמאות למכביר לכל ישנן בשפע אפילו בימנו אלה.
      עוד יש לשאול מספר שאלות בסיסית ביותר את יאיר גולן; והן: למי הוא הציג את יצירתו ההגותית אותה הוא קרא בעצרת, עם מי הוא התייעץ בהבעת-רעיונותיו הנשגבים, מי ראה את דבריו לפני קריאתם בטקס, מי כתב לו הנאום ומי אישר אותו והאם דובר צה"ל ג"כ ראה את הנאום? האם דובר צה"ל בעצמו קיבל אישור לפרסום דבריו של ס' הרמטכ"ל?
      לדעתי, לאחר שנקבל תשובות מלאות ואמיתיות לשאלות הבסיסיות הנ"ל, נגיע למסקנה ולמעשה החיוני שביסוד המשך קיומנו כעם וכאן בישראל שחייבים ראשי-העם ומנהיגיו המוצהרים והנבחרים לעשות בירור מקיף ונוקף ללא משא פנים וללא טיוח ע"מ לעצור תיכף ומיד את השיטפון של דברי-הבלע ששטוף דוברים שונים בצה"ל ובמערכת-הביטחון; שיגרמו לכך שחו"ח ישכיח את עצם ומהות חיינו וקיומנו כאן ועכשיו.
      לסיום, אני מבקש לשאול אס' הרמטכ"ל ששמו הוא יאיר גולן, איך וכיצד עם תוכן דברים ונאומים כאלה שהוא השמיע לנו בעצרת הזיכרון לשואה ולגבורה, הוא בכלל חושב, מתכנן ומתכונן בכלל ל"האיר לנו את הגולן"?!

    4. 2

      גם האזרחים דורשים את פיטוריו המידיים.
      מר נתניהו, נזיפה זה לא מספיק. להעיף זה מעט מדי, בוגד בתוכנו