מיכאל גולן לא מתייאש: "נעבור את התקופה המאתגרת – ונתחזק"

    חשוב לי בהזדמנות זאת להציג לכם, שותפנו לדרך ולחזון, את התמונה המלאה אשר לצערנו לא תמיד הוצגה במלואה, או חמור מכך - באמיתותה
    ישראל פריי No Comments on מיכאל גולן לא מתייאש: "נעבור את התקופה המאתגרת – ונתחזק"

    חברת התקשורת הצעירה והמבטיחה הפכה למאוימת בקריסה, לאחר שלא אושר מיזוגה עם סלקום • בעוד עתיד החברה לוט בערפל, מתייחס בעל השליטה לראשונה להתפתחויות, ומבטיח להמשיך לפעול בענף

    צילום: אסף רביבו
    חשוב לי בהזדמנות זאת להציג לכם, שותפנו לדרך ולחזון, את התמונה המלאה אשר לצערנו לא תמיד הוצגה במלואה, או חמור מכך - באמיתותה
    20:06
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on הסיעות מתלבטות אם לאשר; נתניהו מציג מתווה מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר אליו נקלעה חברת גולן טלקום לאחר שנמנע ממנה להתמזג עם חברת סלקום, נראה רחוק מסיומו. עתיד החברה – שהייתה עד לפני זמן קצר הבטחה צעירה ורעננה – נראה לוט בערפל, אלפי לקוחות נודדים אל עבר מתחרותיה, ולה לא נותר אלא לקוות לעזרת הרגולטור שיקל ויגמיש את תנאיה על מנת לשמר את התחרות בענף.

    הבעלים שהחברה נושאת את שמו, מיכאל גולן, פרסם אמש התייחסות ראשונה להתפתחויות האחרונות, וניסה לשדר מסר מרגיע תוך שהוא מתחייב להמשיך להפעיל את החברה. "כמעט 4 שנים מאז ההשקה ההיסטורית בה קבעה גולן טלקום סדר יום חדש בעולם התקשורת בפרט והצרכנות בכלל, כמעט 4 שנים מאז שהצלחנו לחולל מהפכה דרמטית וחסרת תקדים בעולם הסלולר והתקשורת בישראל ולקדם תחרות חופשית והוגנת, נראה כי כיום אנחנו עומדים בפני תקופה מאתגרת".

    בהמשך הפוסט שפרסם, גולל את השתלשלות צמיחת החברה. "כאשר הקמנו את גולן טלקום מטרתנו הייתה פשוטה – לשנות את שוק התקשורת בישראל לתמיד ולהציב רף חדש לשירותי התקשורת בארץ, המושתתת על פשטות, שקיפות ועלות נמוכה.

    "לשמחתי, יחד אתכם הצלחנו לחולל פה מהפכה של ממש. למעלה מ-850 אלף מכם הצביעו ברגליים והצטרפו אלינו למהפכה. התוצאות חד משמעיות, ופירות המהפכה ברורים לכל:

    – בזכות המהפכה שחוללה גולן טלקום חוסך המשק בישראל כ-5 מיליארד ₪ בכל שנה
    – כל בית אב בישראל חסך כ- 10 אלפים ₪ בשנה.

    "המהפכה השפיעה על הוזלת יוקר המחיה גם בעולמות צרכניים נוספים כמו – קפה, מזון ובתקווה גם דיור ובנקים. אולם ההצלחה הגדולה ביותר היא בסלולר, ללא ספק, בזכות גולן טלקום, ובזכותכם.

    "ימים מאתגרים עוברים על כלל צוות גולן טלקום, עובדי החברה וההנהלה, אך אני בטוח כי נעבור את התקופה המאתגרת הזו יחד ונתחזק. חשוב לי בהזדמנות זאת להציג לכם, שותפנו לדרך ולחזון, את התמונה המלאה אשר לצערנו לא תמיד הוצגה במלואה, או חמור מכך – באמיתותה:

    "תחת תנאים בלתי אפשריים, עם התנגדויות של ראשי ערים, מועצות ואף גופי ממשל הצלחנו להקים רשת ארצית בת 900 אנטנות ומתקני גישה כפי שהתחייבנו בתנאי המכרז.

    "הממשל והציבור בישראל הביעו את התנגדותם המסיבית כנגד הרחבת מספר האנטנות במרחב הציבורי. קיבלנו זאת בהבנה ובהתאם חתמנו על הסכם איחוד רשתות בהתאם למדיניות החד משמעית של משרד התקשורת. הסכם זה היה מאפשר לצמצם באופן משמעותי את מספר האנטנות במדינת ישראל. לצערנו, מסיבות שאינן ברורות, הסכם זה מעולם לא אושר.
    "
    במשך לא פחות משנה וחצי התרענו בפני משרדי הממשלה השונים: האוצר, התקשורת ומשרד ראש הממשלה על המצב הבלתי אפשרי אליו הם מובילים את החברה באי אישור הסכם איחוד הרשתות. בסופו של דבר ובלית ברירה, בחרנו במכירת החברה מתוך תפיסה אמיתית כי האישור יאפשר לשמור את גולן טלקום עצמאית ולשמר את התחרות ואת פירות המהפכה.

    "אנו רוצים להודיע כאן כי אנו נמשיך לספק לכם את השירות הטוב ביותר, בפשטות, שקיפות ובמחירים תחרותיים, בדיוק כפי שעשינו עד כה בהצלחה רבה. אנו מבטיחים לדאוג לרציפות שירות איכותית לכלל לקוחות החברה, בכל עת". סיים.



    0 תגובות