סוף טוב: החתן הורם על הכתפיים והתרסק על הריצפה

    "לאחר כמה ימים החתן התקשר בכדי להודות על הכל ובמהלך השיחה הובן כי עקב הנסיבות יש צורך במקום לשמחת השבע ברכות האחרונה. הצענו לו את בית איחוד הצלה בבני ברק תוך המלצה כי נערוך לו את שמחת השבע ברכות האחרונה"
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on סוף טוב: החתן הורם על הכתפיים והתרסק על הריצפה

    מתנדבי 'איחוד הצלה' נקראו בשבוע שעבר לחתונה • כשהגיעו למקום בתוך זמן קצר הבינו כי הנפגע הוא החתן בעצמו שבמהלך הריקודים כשאחד מחבריו הרים אותו על הכתפיים • סוף טוב לסיפור

    "לאחר כמה ימים החתן התקשר בכדי להודות על הכל ובמהלך השיחה הובן כי עקב הנסיבות יש צורך במקום לשמחת השבע ברכות האחרונה. הצענו לו את בית איחוד הצלה בבני ברק תוך המלצה כי נערוך לו את שמחת השבע ברכות האחרונה"
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנדבי 'איחוד הצלה' נקראו בשבוע שעבר לחתונה שנערכה באולמי ארמונות חן בבני ברק, כשהגיעו למקום בתוך זמן קצר הבינו כי הנפגע הוא החתן בעצמו שבמהלך הריקודים כשאחד מחבריו הרים אותו על הכתפיים בכדי לשמחו נפל החתן ונחבל קשות בידו. המתנדבים קיבעו במהירות את היד אך הבינו שזה לא דבר שניתן לפתור במקום אלא מחייב פינוי לבית החולים.

    "כשפנו אלי עם הסיפור העליתי על הקו את מנהל בית החולים מעייני הישועה ובעצה משותפת הוחלט כי אין ברירה אלא לפנות את החתן לבית החולים כשצוות בית החולים מפנה חדר מיון ואנשי צוות לטיפול מיידי בחתן כשיגיע", סיפר אפי פלדמן ראש סניף בני ברק באיחוד הצלה מסר, "יש לציין כי צוות מעייני הישועה עשה הכל כדי לשחרר את החתן להמשך החתונה ואכן לאחר כשעה שוחרר החתן כשהוא עם גבס להמשך החתונה".

    "חברי יחידת האופנולנסים התגייסו וליוו את החתן חזרה לאולם שם נכנסו יחד איתו ודאגו לו לשמחה שלא תישכח למרות הנסיבות המצערות. לאחר כמה ימים החתן התקשר בכדי להודות על הכל ובמהלך השיחה הובן כי עקב הנסיבות יש צורך במקום לשמחת השבע ברכות האחרונה. הצענו לו את בית איחוד הצלה בבני ברק תוך המלצה כי נערוך לו את שמחת השבע ברכות האחרונה. חברי הסניף התגייסו בכדי להפיק לחתן את שמחת ה'שבע ברכות' האחרונה כשהאח של ראש הסניף התנדב לשיר באירוע ומתנדב אחר נידב את הקייטרינג עד שאחרון הפרטים נסגר והכל- בהתנדבות מלאה ובהתגייסות של חברי סניף בני ברק של איחוד הצלה", אמר יוני מרטין סגן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק.

    בדברים שנשא החתן בשמחת השבע ברכות, הודה החתן למתנדבי איחוד הצלה על הירתמותם למענו ואמר: "הוכחתם שאתם לא רק מגיעים למקרי חירום בתוך תשעים שניות אלא גם יכולים לארגן שמחת שבע ברכות מושלמת בתוך פרק זמן זה".

    החתן אף הודה למתנדב איחוד הצלה יהודה יוסקוביץ שהיה זה שטיפל בו בחתונה וליווה אותו לאחר מכן גם בבית החולים, וכן בניתוח שעבר יום לאחר מכן. החתן סיים ואמר: "ריגשתם אותי מאד ולמרות הסיטואציה הלא נעימה שחוויתי דאגתם לי לשמחה האמיתית בשבוע החשוב בחיי".



    1 תגובות

    מיין תגובות