פלח שוק – צרכנות לפסח

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות לפסח
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרה יחץמחלבת 'טרה' מציגה מגוון רחב של מוצרים בכשרות מהודרת לפסח, בזכות מערכות הייצור של החברה שמוכשרות מבעוד מועד על ידי צוות מתוגבר של משגיחים ובפיקוח קפדני על כל שלב ושלב, החל מתזונת הפרות והחליבה ועד לשלב האריזה. בחברה מדגישים כי הייצור נעשה עוד לפני הפסח כדי לאפשר הכנת מאכלים מראש. בין מגוון המוצרים בכשרות מהדרין לפסח: גבינה צהובה 'נעם' ללא חומרים משמרים, שוקו 'מוו' ללא תוספת סוכר, חלב, גבינות, לבן, גבינת שמנת 5%, קוטג', מעדני מוס ,מעדני 'מוו', גבינת 'טוב טעם', חמאה ועוד.

    emekלראשונה, גבינת 'עמק' קלאסית 200 ו400 גרם משווקת בכשרות מהודרת לפסח של 'בד"ץ העדה החרדית'. בנוסף, מציגה 'תנובה' מוצר חדשני לילדים: 'עמק בצורות' – פרוסות גבינה צהובה בצורות כמו: קטר רכבת ופיל. 'עמק בצורות' כשרה לפסח למהדרין, בכשרות 'ועדת מהדרין תנובה' בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן.

    הטעם המצוין של יטבתה – גם לפסח'יטבתה' מציגים סל מוצרי חלב כשר למהדרין לפסח, בהשגחה המהודרת של 'בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א'. הסל כולל את מגוון משקאות החלב של 'יטבתה', חלב מועשר, ומוצרי שמנת מתוקה. רם סרוגו, מנכ"ל מחלבת 'יטבתה' מסר: "הציבור החרדי יודע להעריך איכות וטעם והוא זכאי למוצרים איכותיים וטעימים בכשרות מהדרין גם במהלך חג הפסח".

    יש חסד - פסחברשת 'יש חסד' מדווחים על עלייה משמעותית במכירות לקראת פסח ותולים זאת בסל קניות במחירים אטרקטיביים. ברשת מסבירים כי ההחזקה בעשרות סניפים מייצרת כוח קנייה משמעותי מול הספקים – מה שמאפשר מחירים נמוכים ותחרותיים, לצד המותג הפרטי של 'יש' שמאפשר להוזיל את עלויות המוצרים הייעודים באופן דרסטי.

    דואר ישראל - פסחב'דואר ישראל' נערכים למכירה מוגברת לקראת פסח של כרטיסי המט"ח הייחודיים. תחזיות של גורמים בענף התיירות גורסות כי יותר ממיליון ישראלים צפויים לנסוע לחו"ל בתקופת הפסח. כמדי שנה גם השנה לקראת חג הפסח מורגשת ב'דואר ישראל' עליה חדה במכירת כרטיסי מט"ח של 'ויזה' נטען דולר וסמארטכארד לחו"ל. מהחברה נמסר כי הכרטיסים הנטענים הוכחו ככרטיסים היעילים ביותר והם ידועים כדרך הבטוחה ביותר לרכישה בחו"ל משום שלצד קלות השימוש והיכולת לטעינה חוזרת הרי שאובדן או גניבת הכרטיס אינה חושפת את חשבון הבנק להונאות.

    בנק הפועליםמאות אלפי משפחות בישראל יוכלו ליהנות גם השנה בימי חול המועד מביקורים ללא תשלום ב-40 אתרים בכל רחבי הארץ בחסות 'בנק הפועלים'. הפרויקט מתקיים זו השנה ה-12 כשהאתרים הנכללים בפרויקט קשורים לתולדות העם והארץ בהם: אמת המים בארמון הנציב, עיר דוד, יד בן צבי, מוזיאון חיל האוויר, מוזיאון בית התפוצות, מוזיאון יהדות בבל, מוזיאון לוחמי הגטאות, מוזיאון עתיקות הגולן ופארק קצרין, יער האיילים ועוד.



    0 תגובות