ילדה נעקצה על ידי עקרב • ומי נסע איתה לבית החולים?

    כזכור, בתחילת השבוע שוחרר נער בן 16 מבית החולים 'קפלן' ברחובות, לאחר שהוכש בשבוע שעבר על ידי נחש צפע ארצישראלי במושב מנוחה הסמוך לקריית גת.
    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ילדה נעקצה על ידי עקרב • ומי נסע איתה לבית החולים?

    ילדה כבת 10 נעקצה היום ע"י עקרב צהוב במושב ברקת • מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אלעד' ומסניף 'שוהם' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופארמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים

    צילום: ויקיפדיה
    כזכור, בתחילת השבוע שוחרר נער בן 16 מבית החולים 'קפלן' ברחובות, לאחר שהוכש בשבוע שעבר על ידי נחש צפע ארצישראלי במושב מנוחה הסמוך לקריית גת.
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילדה כבת 10 נעקצה היום (שלישי) ע"י עקרב צהוב במושב ברקת. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אלעד' ומסניף 'שוהם' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופארמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים יחד עם העקרב שנלכד על ידי אחד השכנים.

    אלחנן אלון מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "הילדה נעקצה ביד מעקרב בכניסה לביתה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשהיא בהכרה. העקרב נלכד ע"י אחד השכנים ונלקח אף הוא לטובת בדיקות של רופאי בית החולים".

    בארגון 'איחוד הצלה' קוראים בפרט בימים אלו עם תחילת עונת הקיץ וימי חג הפסח, תקופה בה הנחשים והעקרבים חוזרים לפעילות לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע מקרים דומים.

    כזכור, בתחילת השבוע שוחרר נער בן 16 מבית החולים 'קפלן' ברחובות, לאחר שהוכש בשבוע שעבר על ידי נחש צפע ארצישראלי במושב מנוחה הסמוך לקריית גת. אביו של הנער שהיה ערני לתסמינים, הזעיק מיד את אנשי מד"א שפינו אותו לבית החולים, ובעקבות תושייתו של באב ניצלו חיי בנו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על אלחנן הבן דוד כל הכבוד מצדיעים לך!!!!