חג הפסח – חג הלב היהודי

    אתר קול חי No Comments on חג הפסח – חג הלב היהודי

    יצאנו לחוש את העשייה לקראת החג. מחיר העופות בתקופה זו נמצא ברתיחה, ויש אנשים שבמצב לא קל גם ככה, יצאנו לראות איך ואם הם מסתדרים

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצאנו לחוש את העשייה לקראת החג. מחיר העופות בתקופה זו נמצא ברתיחה, ויש אנשים שבמצב לא קל גם ככה, יצאנו לראות איך ואם הם מסתדרים.

    בין דוכני הירקות למקררי הקפואים שברשת מעיין 2000 בולט שלט תרומה בקופה בקשה צנועה לתרומה של 5 ש"ח, היוזמה משותפת עם עמותת שוועת עניים.

    טלפון קצר לשוועת עניים והבנו שזהו רק קצה קרחון של פעילות לפסח, העמותה מארגנת ליל סדר למאות אנשים בפריסה ארצית, בנוסף סלי מזון ושאר מצרכים לחג וכל זה ברוחב לב.

    תחקור קצר של אחד מראשי העמותה מגלה פעילות רחבה בהרבה. "אנחנו חשים את האנשים כל השנה, אנחנו שם איתם כשקר בחורף ונותנים מעילים, בתחילת השנה מחלקים ילקוטים, מלווים מהשורש משפחות ובעיקר תומכים בחולים במחלות קשות הנצרכים לטיפולים יקרים"

    בעמותה מציינים בהערכה כי הציבור אכפתי ורוצה להיות שותף לכל המיזמים. "מדהים לראות את הצדיקות של העם הזה, איזה לב איזה אכפתיות, צורכי עמך מרובים ואנחנו תמיד נפעמים לראות את ההתגייסות, ובטוחים שגם השנה היא תלך ותתעצם" אמורים בעמותת הצדקה. בנוסף הם מבקשים להדגיש כי "הדבר הכי חשוב לנו זה לפתוח את הדברים מכל הלב ומהשורש, בשביל זה יש לנו פרוייקט שיקום משפחות כדי שהם יוכלו לעמוד על הרגלים, ובינתיים אנחנו פועלים מסביב לשעון, מניסיון העבר אנשים ממש צריכים סיוע, כי יש אנשים שפשוט אין להם, ובשביל זה אנחנו שם, שליחים של העם ובעזרת השם נעשה ונצליח"

    חזרנו לאולפן בתחושה אחרת, מרוממת, בטוחים שהשנה יהיה לעוד אדם חג כשר וגם שמח.



    0 תגובות