מעבר לאתר המותאם




1

עובדי 'הוט' מחריפים העיצומים: לא יחברו לקוחות חדשים

אבי יעקב No Comments on עובדי 'הוט' מחריפים העיצומים: לא יחברו לקוחות חדשים

החרפה נוספת בצעדים הארגוניים בהוט מובייל: הופסק חיבור מנויים חדשים ולא יתבצע איקטוב פעיל של לקוחות • הרקע לצעדים: מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה

צילום: הוט מובייל פייסבוק
נזכיר כי כ-340 עובדי הוט מובייל התארגנו בהסתדרות בחודש אפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק בראשות יקי חלוצי. בראש ועד העובדים עומד אופיר בר-גיל.

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות מוקלטות

גם בפייסבוק

היום ברדיו

[daily-schedule schedule=1]

פוסטים אחרונים

תגיות

עובדי הוט מובייל ממשיכים להחריף את הצעדים הארגוניים, כאשר ברקע לצעדיהם מבוי סתום אליו נקלע המו"מ בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה, על הסכם קיבוצי ראשון. החל מהיום (ג') תושבת חטיבת המכירות בהוט מובייל. במסגרת צעדים אלו לא יינתן מענה ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים ויופסק חיבור המנויים החדשים ואיקטוב פעיל של לקוחות.

צעדים אלו מתקיימים בנוסף לצעדים שכבר החלו בימים האחרונים, בהם השבתת אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע, מחלקת הנדסת רשת, מחלקת תפעול הרשת ומטה השירות בחברה. מלבד השבתות אלו לא מתבצעות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.

נזכיר כי כ-340 עובדי הוט מובייל התארגנו בהסתדרות בחודש אפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק בראשות יקי חלוצי. בראש ועד העובדים עומד אופיר בר-גיל.

מאז 2014 התקיים מו"מ להסכם קיבוצי. ביולי 2015 הוכרז סכסוך עבודה בחברה, על רקע המבוי סתום במו"מ, במסגרתו הקפידה הנהלת הוט מובייל להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה – מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.



0 תגובות