"בזכות השידור ברדיו, ניצלתי"; הסיפור המדהים של האסיר

    הערב (שני) התארח הרב יצחק מאיר ליברמן שליט"א, רב קהילת 'בשבילי אורייתא', דיין ומורה צדק בבית דינו של הרב שטרן בבני ברק. בפתח התוכנית אותה הגיש יחד עם אסף קליין, סיפר הרב ליברמן על אדם שבא באחד הימים לביתו וטען כי הציל אותו, בעקבות השידור ברדיו
    דוד קליגר 15 Comment on "בזכות השידור ברדיו, ניצלתי"; הסיפור המדהים של האסיר

    בפתח תכניתו "שואלין ודורשין" סיפר הרב יצחק מאיר ליברמן כי אחד המאזינים טען באוזניו שהשידור ברדיו הציל אותו מאכילת מאכלים המנוגדים למסורת משפחתו בעת שהיה במאסר • סיפור מדהים

    הערב (שני) התארח הרב יצחק מאיר ליברמן שליט"א, רב קהילת 'בשבילי אורייתא', דיין ומורה צדק בבית דינו של הרב שטרן בבני ברק. בפתח התוכנית אותה הגיש יחד עם אסף קליין, סיפר הרב ליברמן על אדם שבא באחד הימים לביתו וטען כי הציל אותו, בעקבות השידור ברדיו
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו משודרת ברדיו 'קול חי' סדרה מיוחדת לקראת החג הקרויה "שואלין ודורשין" ובמהלכה, מידי ערב בשעה שמונה, מתארחים רבנים שונים ועונים לשאלות המאזינים.

    הערב (שני) התארח הרב יצחק מאיר ליברמן שליט"א, רב קהילת 'בשבילי אורייתא', דיין ומורה צדק בבית דינו של הרב שטרן בבני ברק. בפתח התוכנית אותה הגיש יחד עם אסף קליין, סיפר הרב ליברמן על אדם שבא באחד הימים לביתו וטען כי הציל אותו, בעקבות השידור ברדיו.

    לתמיהתו של הרב, סיפר האיש שאת חג הפסח בשנה שעברה, חגג בבית הכלא. בליל הסדר נעתרו רשויות הכלא לשחררו לביתו, אך את שאר ימות החג היה עליו לעשות במעצר. ביקש הלה מרב הכלא להביא אוכל מהבית מאחר ואינו אוכל קטניות בימות החג.

    למרבה ההפתעה, סירב הרב לבקשתו בטענה כי 'אינך יותר צדיק משאר העצורים ותאכל את מה שכולם אוכלים'. העצור החליט לשתות רק מים בכדי לא להיכשל במאכלים אשר כשרותם לא הייתה לרוחו.

    כמה ימים לפני החג, התארח בשידור הרב ליברמן שדיבר על העניין של שמירת המסורת, "בני ישראל נגאלו רק בזכות שמירתם, על מסורת אבותם וגם כיום אנחנו ניגאל רק בזכות שמירה על המסורת כל אחד והמסורת שלנו", כך אמר הרב ליברמן בשידור.

    אותה עת ישבו האסירים בבית הכלא והאזינו לשידור יחד עם רבם. ומשנסתיים השידור ניגש רב הכלא אל אותו אסיר ואמר לו כי בעקבות השידור ברדיו, יוכל הוא להביא את האוכל המהודר שחפץ להביא מהבית.



    15 תגובות

    מיין תגובות
    1. 15

      סיפור מרתק עם מוסר השכל עמוק. זכיתם קול חי שיש לכם אחד הרבנים הכי מדהימים גאון וצדיק כמו הרב ליברמן שמשיב לשואלים. אינני בטוח אם אתם יודעים כמה תלמידים, מקשיבים ומעריצים שיש לו.
      כה לחי לכם קול חי המשיכו לזכות את הרבים !

    2. 14

      מדהים
      מצמרר לחשוב מה היה קורה לולי השיעור בקול חי

    3. 11

      כל הכבוד לכם קול חי מזכים את הרבים

    4. 10

      ס יפור מרתק עם מוסר השכל עמוק. זכיתם קול חי שיש לכם אחד הרבנים הכי מדהימים גאון וצדיק כמו הרב ליברמן שמשיב לשואלים. אינני בטוח אם אתם יודעים כמה תלמידים, מקשיבים ומעריצים שיש לו.
      כה לחי לכם קול חי המשיכו לזכות את הרבים !

    5. 8

      מה עשה יהודי ה"חשוב" בבית סוהר???
      טוב שעזרתם לו

    6. 7

      באמת מרגש
      אכן שומעים אותכם בכל המקומות כל הכבוד !!!!

    7. 6

      הרב ליברמן בהסברה הנפלאה שלו משפיע על עשרות אלפי מאזיני קול חי

    8. 5

      שמעתי את הרב התותח הזה ליברמן, כבר פעמים בשידור
      אין עליו. רהוט ולעניין

    9. 4

      סיפור סיפור, מדהים
      אולי מישהוא יודע איך אפשר להגיע לרב ליברמן, יש לי כמה דברים חשובים לברר ?

    10. 3

      שמעתי שהרב עולה לשידור גם ביום שני דבר איתו אז