מנויי 'הוט מובייל', יש מצב שלא תקבלו היום שירות

    "בזמן שהוט מובייל עוסקת ב'לקרוץ' ללקוחות גולן טלקום, היא שוכחת את העובדים שלה מבית. ככה לא מתנהלת חברה שרוצה לנצח בתחרות על לבם של לקוחות הסלולר. לא יהיה שקט בהוט מובייל עד שלא יהיה הסכם קיבוצי ראוי לעובדי החברה"
    דוד לזר No Comments on מנויי 'הוט מובייל', יש מצב שלא תקבלו היום שירות

    עובדי הוט מובייל מחריפים את המאבק • מטה השירות ישבות, גם חטיבת מערכות המידע ומחלקת תפעול הרשת • העובדים יפגינו במרכזי השירות ובמטה החברה ביקום • הרקע: מבוי סתום במו"מ על הסכם הקיבוצי

    צילום: הוט מובייל פייסבוק
    "בזמן שהוט מובייל עוסקת ב'לקרוץ' ללקוחות גולן טלקום, היא שוכחת את העובדים שלה מבית. ככה לא מתנהלת חברה שרוצה לנצח בתחרות על לבם של לקוחות הסלולר. לא יהיה שקט בהוט מובייל עד שלא יהיה הסכם קיבוצי ראוי לעובדי החברה"
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עובדי הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים שהחלו בחברת הסלולר ביום רביעי האחרון. הרקע למהלך הוא מבוי סתום אליו נקלע המו"מ בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה, על הסכם קיבוצי ראשון.

    החל מהיום כל אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע בחברה החל בשביתה, ולא תינתן תמיכה בתקלות ניידוּת. מחלקת הנדסת רשת ומחלקת תפעול הרשת ישבתו אף הן ותקלות ברשת לא יטופלו. כמו כן, מטה השירות בחברה ישבות. במקביל, העובדים יקיימו הפגנות מחאה במרכזי השירות השונים ברחבי הארץ ובמטה החברה ביקום.

    צעדים אלה יתווספו לשיבושים שהחלו כבר בשבוע שעבר, שכחלק מהם לא מתקיימות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.

    יצוין, כי כ-340 עובדי הוט מובייל התארגנו בהסתדרות בחודש אפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק. מאז 2014 התקיים מו"מ להסכם קיבוצי. ביולי 2015 הוכרז סכסוך עבודה בחברה, על רקע המבוי סתום במו"מ, לטענת העובדים, הציגה הנהלת הוט מובייל עמדות בלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה – מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.

    יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק, אמר הבוקר: "בזמן שהוט מובייל עוסקת ב'לקרוץ' ללקוחות גולן טלקום, היא שוכחת את העובדים שלה מבית. ככה לא מתנהלת חברה שרוצה לנצח בתחרות על לבם של לקוחות הסלולר. לא יהיה שקט בהוט מובייל עד שלא יהיה הסכם קיבוצי ראוי לעובדי החברה".



    0 תגובות