"אסון כלכלי"; התושבים הישראלים יפגינו בדרום לבנון

    מושבי הצפון מבוססים כיום על ענף הביצים, שמכניס מעל מיליארד שקל בשנה, ויישום התוכנית תביא לריקון המושבים מתוכן כלכלי והותרת אלפי בתי אב ללא מקור תעסוקה
    admin2 No Comments on "אסון כלכלי"; התושבים הישראלים יפגינו בדרום לבנון

    הממשלה קבעה כי לצורך הורדת המחירים בתחום הביצים, יש צורך לפתוח את שוקי הייבוא וליצור תחרות • החקלאים טוענים כי הדבר יביא לנפילתם הכלכלית: התכנית תדחוק את הדור הצעיר אל מחוץ למושבים"

    מושבי הצפון מבוססים כיום על ענף הביצים, שמכניס מעל מיליארד שקל בשנה, ויישום התוכנית תביא לריקון המושבים מתוכן כלכלי והותרת אלפי בתי אב ללא מקור תעסוקה
    21:49
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on ישי כהן: "התלהבנו מהרפורמה והזנחנו את חוק הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלימודים והעבודה במועצות שבגבול הצפון יושבתו מחר (יום שני) והתושבים יצאו להפגנת ענק על גבול לבנון בדרישה לעצור את התוכנית הממשלתית להצפת הארץ בביצים מיובאות וביטול המכסות, שמשמעותה הרס ענף הביצים בישראל.

    מושבי הצפון מבוססים כיום על ענף הביצים, שמכניס מעל מיליארד שקל בשנה, ויישום התוכנית תביא לריקון המושבים מתוכן כלכלי והותרת אלפי בתי אב ללא מקור תעסוקה. מזכיר ארגון מגדלי עופות, מוטי אלקבץ, אמר שהממשלה מציעה למגדלים קבלת קצבה חודשית כפיצוי, אולם המגדלים דוחים זאת מכל וכל.

    "איננו רוצים להפוך לנתמכי סעד שנשענים על הקופה הציבורית. זה לא נכון מבחינה כלכלית, חברתית ואנושית. אנחנו רוצים להמשיך לקום כל בוקר לאסוף את הביצים ולהתפרנס בכבוד מעמל כפינו. תוכנית הממשלה תמיט אסון כלכלי על ההתיישבות ותדחוק את בני הדור הצעיר אל מחוץ למושבים. את מה שלא הצליחו לעשות אויבנו במשך עשרות שנים, תעשה הממשלה בהחלטה איוולת – נקבל ישובי רפאים שהם "קורי עכביש".

    ההפגנה צפויה להיערך בשעה 10:00 בכניסה הצפונית למושב אביבים על גדר המערכת בשיתוף עם התאחדות חקלאי ישראל, תנועת המושבים והמועצות האזוריות מעלה יוסף, מרום הגליל ומבואות חרמון.



    0 תגובות