לא יאמן • ניצל באורח פלא משבע תאונות טראגיות

    איש אנימציה ניו יורקי שקיבל השראה מסיפור הקשיש, הפיק עליו סרטון, בו צפו כבר מיליוני אנשים מכל העולם. אלא שמסתבר כי דווקא גיבור הסרטון לא היה מרוצה כלל מהתוצאה
    ישראל פריי 2 Comment on לא יאמן • ניצל באורח פלא משבע תאונות טראגיות

    לא פחות משבעה מקרי אסון בהם ראה פריין סאליק את המוות מול עיניו אך ניצל באורח נס, מעניקים לו ללא ספק את התואר המורכב: "האיש חסר המזל הכי בר מזל בעולם" • צפו בסיפור חייו ההזוי המסתיים באופן מפתיע

    איש אנימציה ניו יורקי שקיבל השראה מסיפור הקשיש, הפיק עליו סרטון, בו צפו כבר מיליוני אנשים מכל העולם. אלא שמסתבר כי דווקא גיבור הסרטון לא היה מרוצה כלל מהתוצאה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מעורר השראה או הפקה מומצאת, יומרנית ודמיונית?: סרטון אנימציה שחורך מזה תקופה ארוכה את הרשת, מגולל את סיפורו של "האיש חסר המזל הכי בר מזל בעולם". תולדות חייו של קשיש קרואטי מכילים לא פחות משבעה מקרים בהם ניצל באורח נס ממוות בטוח, ועוד כבונוס נוספת הפתעה חיובית ביותר לחייו הבלתי משעממים בעליל.

    פריין (פרנו) סילאק בן ה – 80 מקרואטיה, ניצל – לאורך השנים – ממטוס נופל, רכב בוער, רכבת מתנגשת מכונית מידרדרת ועוד מספר סיטואציות בלתי אפשרויות בהם נכח, ויצא מהם עם פציעות שונות, אך בחיים.

    איש אנימציה ניו יורקי שקיבל השראה מסיפור הקשיש, הפיק עליו סרטון, בו צפו כבר מיליוני אנשים מכל העולם. אלא שמסתבר כי דווקא גיבור הסרטון לא היה מרוצה כלל מהתוצאה. עיתונאי מקומי שניסה לשוחח עמו, לאמת את הנתונים ולשמוע את הסיפור המלא, גילה קשיש נרגן שלא נלהב לשתף פעולה.

    "האמריקאים האלה בלבלו בין כל התאונות שלי", התעקש לתקן את התאריכים המעט לא מדויקים. "הם ציירו לי שפם", התלונן על אופן הצגתו ותמה מדוע לא שולחים לו לפחות כמה דולרים מהכסף הרב שעשו על פרסומו.

    לא ברור עדיין האם האיש מימש את כוונתו – אותה הביע בפני הכתב – לתבוע את מפיק הסרטון, אך מה שבטוח, שכשתראו את סוף הסרטון המפתיע, לא בדיוק תבינו מה יש לו לעשות עם עוד כמה פרוטות שאולי יזכה בהם כתוצאה מהתביעה.

    (מתוך ערוץ היוטיוב חיוכים וכיף)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חזק הסיפור ידוע אבל האנימציה לא רעה

    2. 1

      אני פשוט ב—-ש—ו—קקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק!!!!