"אם היינו שורפים בניינים, לא היו חוקרים את דרעי"

    אם הם היו יודעים שביום שתזמינו את אריה לחקירה, נשרוף בניינים - הכל יגמר. לחם לא יגיע לסופרים, אין כבישים במדינה, כל הכבישים חסומים יש לנו הרבה בחורי ישיבה, זה פשוט!
    ישראל פריי 20 Comment on "אם היינו שורפים בניינים, לא היו חוקרים את דרעי"

    למרות בקשתו של יו"ר ש"ס מפעילי המפלגה שלא לנהל קמפיין אגרסיבי בעקבות החקירה שנפתחה נגדו, משמיע יוסף חיים כהן דברים קשים: "אין כבישים במדינה, אין לחם בסופרים, מה, יש לנו הרבה בחורי ישיבה, זה פשוט! רק לחמאס מותר להרוג אנשים על לא עוול בכפם?!"

    צילום: Yaacov Cohen/Flash90
    אם הם היו יודעים שביום שתזמינו את אריה לחקירה, נשרוף בניינים - הכל יגמר. לחם לא יגיע לסופרים, אין כבישים במדינה, כל הכבישים חסומים יש לנו הרבה בחורי ישיבה, זה פשוט!
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכרזת היועץ המשפטי לממשלה על פתיחת חקירה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, החזירה את תנועת ש"ס לימי משפט דרעי הראשון בשנות התשעים, תוך שהם נאלצים להתמודד עם צל הפלילים שמעיב על פעילות מפלגתם.

    אך בעוד יו"ר ש"ס עצמו ביקש היום מפעיליו שלא לפתוח בקמפיין התבכיינות ורדיפה, ולהגיב בדרך ממלכתית ומקובלת, נדמה כי לא כל פעיליו מיישרים קו, וחלק מהם היו שמחים לשחזר את פעולות המחאה הישנות, ואף להחריפם.

    יוסף חיים כהן, פעיל ומקורב לתנועה, התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' ב'קול חי', וקרא להפוך את המדינה, לשתק כבישים, לחסום צירים, או בקיצור, בלי לנקוט מפורשות בפעילות אלימה, הוא אומר כמעט הכל.

    "הבטן מתהפכת משנות התשעים, הייתה רגיעה וכעת כאבי הבטן חוזרים", אומר יוסף חיים כהן למימרן, "איך זה כששוב פעם הוא בחוץ, הכל כשר, הכל בסדר, נכנס לכנסת – הכל בסדר, הרכיבו ממשלה – הכל בסדר ,פתאום הכל מתפוצץ והוא גנב?! כל אדם נורמלי לא מבין מה הולך פה, והיותר חמור הוא: איך אנחנו הספרדים יושבים בשקט, איך לא הופכים את המדינה".

    עוד מ"פניניו" של כהן: "אם הם היו יודעים שביום שתזמינו את אריה לחקירה, נשרוף בניינים – הכל יגמר. לחם לא יגיע לסופרים, אין כבישים במדינה, כל הכבישים חסומים יש לנו הרבה בחורי ישיבה, זה פשוט! רק לחמאס מותר להרוג אנשים על לא עוול בכפיו?!".

    למרות שבש"ס מתנערים מדבריו וטוענים כי הוא מייצג את עצמו בלבד, טוען כהן כי הוא מקבל המוני טלפונים של אנשים העומדים מאחורי הדברים הנחרצים שהוא משמיע. האזינו:

     



    20 תגובות

    מיין תגובות
    1. 19

      זאת אומרת גם אם תגנוב ותעשוק בסוף אם תפתח נגדך חקירה תהפוך תמדינה והכל יסתדר לזה קוראים ראש ערבי

      1. אשכנזי גזען !
        ואחרי זה עוד יגידו שאנחנו סתם בוכים

    2. 18

      הא לכם מציאות בה החרדים יהיו בשלטון אנרכיה מוחלטת

    3. 17

      את מי מעניין דרעי חוץ ממקורביו את אף אחד שילך יבוא מישהו אחר הציבור החרדי 2016 שאנן לגבי נציגיו הם כבר לא קדושים כבעבר

      1. אולי אני טועה. אבל אני סבור שמה שכולם טוענים שבלי אריה היהדות המזרחית תתפוגג זה האמת

    4. 16

      למה לחקור את רבי אריה, כי לביבי שוה להקפיץ את אלי ישי…, או בכלל מאיפה השנאה של מנדלבליט לרבי אריה – אשכנזי, קצת שמאולני, חבר של ליברמן, מה יכול להיות ה' ישמור

    5. 15

      יש עובדה אחת ברורה, החינוך החרדי הוא בעד, שאין בעיה לגנוב כסף מהמדינה, יש לזה מחיר נקודה

    6. 14

      האם באמת אריה דרעי לא יודע על מה חוקר'ם אותו.
      מה עם המלון בספסופה. מה עם בנין המליונים שהעביר לאחיו
      מה עם הדירות, ברחוב אלקבץ. הוא לא שקף

    7. 13

      אדם שסרח צריכים לחקור אותו!! וגם אם רודפים אותו זה לא אומר שהוא לא עשה כלום !!הנזק הראשון שהוא עושה זה לשסניקים האם זה נוח לכם שיחזרו הביטויים של "חרדי גנב"? אז במקום לאיים כמו אחרוני העבריינים ולהשוות את עצמכם לחמאס או לתנזים ולחפס אשמים ומלשינים אתם צריכים לנקות את הריח שיוצא מראש הדג

      1. תבין.
        ההרגשה של השסניקים (ובצדק) שרודפים אותנו !
        זה כאב עצום !
        וכל זה דוקא אחרי כל מה שעברנו בשנתיים האחרונות.

    8. 11

      חזו חזו לאן החרדיות יכולה לדרדר……

    9. 10

      נראה פוליטי!!! אכן צריכים להבעיר את המדינה שאחת ולתמיד ידעו לחשוב פעמים לפני שפותחים חקירה.
      נ.ב. חוץ מזה אני לא מבין ביום הראשון זה עוד היה בדיקה פתאום אחרי שזה מתפרסם זה מתהפך לחקירה ??????

    10. 9

      מחילה מכבוד תורתך, "דריכה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום" וכך אמר לי רבי, אם יש דרך שבחרת בה והיא פגעה ביהודי או לא הביאה שלום (לחסום כבישים ולפגוע בחיי היום יום של הייהודים)-זו לא תורה, איפה אהבת לרעך כמוך. החוק זה דינה דה מלכותה דינה והשלטון "ערב רב" וצריך לכבדו כי זה גזרת הבורא יתברך בגלל פשעינו וחטאנו. צריך לכבד את רצון ה' יתברך משום מה לא מזכירים אותו באף שיחה חרדית, הוא מנהל כאן את הכל, אם רוצה מעלה מישהו לגדולה ואם רוצה מוריד אותו לשאול תחתית" האמת תגלה ונקווה כולם שלא יהיה חילול ה' והוא יצא זכאי. ובמידה ולא זה רצון הבורא ומי שלא מקבל, כופר בכל התורה כולה. והרוצה לטעות יטעה.

    11. 8

      נעשה ה-כ-ל להפסקת הרדיפה הממושכת נגד ר אריה

    12. 7

      ה' ישמור על תנועת ש"ס עם או בלי אריה בזכות גדולי התורה שבראש התנועה ובראשם קודש הקודשים רבינו שלום כהן