- רדיו קול חי - -

"אם היינו שורפים בניינים, לא היו חוקרים את דרעי"

הכרזת היועץ המשפטי לממשלה על פתיחת חקירה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, החזירה את תנועת ש"ס לימי משפט דרעי הראשון בשנות התשעים, תוך שהם נאלצים להתמודד עם צל הפלילים שמעיב על פעילות מפלגתם.

אך בעוד יו"ר ש"ס עצמו ביקש היום מפעיליו שלא לפתוח בקמפיין התבכיינות ורדיפה, ולהגיב בדרך ממלכתית ומקובלת, נדמה כי לא כל פעיליו מיישרים קו, וחלק מהם היו שמחים לשחזר את פעולות המחאה הישנות, ואף להחריפם.

יוסף חיים כהן, פעיל ומקורב לתנועה, התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' ב'קול חי', וקרא להפוך את המדינה, לשתק כבישים, לחסום צירים, או בקיצור, בלי לנקוט מפורשות בפעילות אלימה, הוא אומר כמעט הכל.

"הבטן מתהפכת משנות התשעים, הייתה רגיעה וכעת כאבי הבטן חוזרים", אומר יוסף חיים כהן למימרן, "איך זה כששוב פעם הוא בחוץ, הכל כשר, הכל בסדר, נכנס לכנסת – הכל בסדר, הרכיבו ממשלה – הכל בסדר ,פתאום הכל מתפוצץ והוא גנב?! כל אדם נורמלי לא מבין מה הולך פה, והיותר חמור הוא: איך אנחנו הספרדים יושבים בשקט, איך לא הופכים את המדינה".

עוד מ"פניניו" של כהן: "אם הם היו יודעים שביום שתזמינו את אריה לחקירה, נשרוף בניינים – הכל יגמר. לחם לא יגיע לסופרים, אין כבישים במדינה, כל הכבישים חסומים יש לנו הרבה בחורי ישיבה, זה פשוט! רק לחמאס מותר להרוג אנשים על לא עוול בכפיו?!".

למרות שבש"ס מתנערים מדבריו וטוענים כי הוא מייצג את עצמו בלבד, טוען כהן כי הוא מקבל המוני טלפונים של אנשים העומדים מאחורי הדברים הנחרצים שהוא משמיע. האזינו:

/wp-content/uploads/2016/04/חיים-כהן.mp3 [1]