הודו במסע קניית נשק ענקי מישראל: חוזים במאות מיליונים

    העסקאות שנחתמו בחודשים האחרונים מביאות לידי ביטוי את היותה של הודו שותפה מרכזית ובולטת של התעשייה האווירית
    קובי פינקלר No Comments on הודו במסע קניית נשק ענקי מישראל: חוזים במאות מיליונים

    ענף יצוא הנשק מישראל ממשיך לשגשג: במהלך תערוכה בינלאומית, הודיעה התעשייה האווירית כי חתמה על חוזים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים • בתערוכה ניתנה הצצה לשימוש המבצעי-צבאי שמקיימת הודו בנשק הישראלי

    צילום: Nati Shohat/FLASH90
    העסקאות שנחתמו בחודשים האחרונים מביאות לידי ביטוי את היותה של הודו שותפה מרכזית ובולטת של התעשייה האווירית
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התעשייה האווירית הציגה השבוע מערכות מתקדמות בתערוכת DEFEXPO בהודו. במסגרת האירוע, שכלל פגישות עם עשרות בכירים בזרועות הביטחון השונות בהודו, הודיעה החברה כי חתמה על חוזים בהיקף כולל של מאות מיליוני דולרים ברבעון החולף עם מערכת הביטחון בהודו. מדובר בעסקאות בתחומי המל"טים, הגנה אווירית, מכ"מים ונושאים נוספים.

    התעשייה האווירית עובדת מול התעשייה וזרועות הביטחון ההודים במהלך 25 השנים האחרונות תוך שותפות אסטרטגית במגוון תחומים. החברה מחזיקה בשיתופי פעולה עם חברות מקומיות רבות, ופועלת מול סוכנויות הביטחון, משמר החופים, חילות הים והאוויר, כוחות הגנת הגבולות ועוד. תכניות הפיתוח המשותפות כוללות את מערכת ההגנה האווירית ברק 8 בתצורותיה הימית והיבשתית, מכמים שונים, מל"טים ועוד.

    יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית, שגם פתח בשם התעשיות הישראליות את הביתן הישראלי בתערוכה, אמר כי: "העסקאות שנחתמו בחודשים האחרונים מביאות לידי ביטוי את היותה של הודו שותפה מרכזית ובולטת של התעשייה האווירית. להודו יש צרכים מבצעיים ייחודיים והתעשייה האווירית מחויבת להקדיש את מיטב יכולותיה והטכנולוגיות הייחודיות שלה, על מנת לעמוד באתגרים אלו. אנו נמשיך את שיתוף הפעולה האסטרטגי ארוך הטווח שלנו עם הודו תוך מתן מענה מלא לצרכי הלקוח ומימוש מדיניות Make In India המובלת על ידי ראש ממשלת הודו".

    התעשייה האווירית הציגה בתערוכה מגוון מערכות בהן נעשה שימוש מבצעי מוצלח ונרחב על ידי זרועות הביטחון של הודו, בין היתר מערכות יבשתיות כולל מערכות לגילוי מטענים וניטור נשק תלול מסלול.

    טיל נשק התעשייה האווירית



    0 תגובות