דרעי: "אפעל לשלילת תושבות מנהיג ה-BDS"

    עומאר ברגותי הוא אחד מראשי ה-BDS, ארגון שנלחם בישראל בצורה הכי קשה שיכולה להיות. הוא לא אזרח ישראלי - הוא נולד בקטאר, התחתן עם ישראלית מעכו וקיבל תושבות קבע ב-1994 על סמך זה שמרכז חייו בישראל
    איתי גדסי No Comments on דרעי: "אפעל לשלילת תושבות מנהיג ה-BDS"

    "אלו זכויות של אזרח שניתנו לו והוא ניצל את המדינה הנאורה והופך אותנו למדינה הכי נוראית בעולם" • "אני נוטה לקבל ההמלצה לשלול את תושבות הקבע שלו. לא ניתן את הלחי השנייה למי שמכה אותנו"

    כרזת BDS
    עומאר ברגותי הוא אחד מראשי ה-BDS, ארגון שנלחם בישראל בצורה הכי קשה שיכולה להיות. הוא לא אזרח ישראלי - הוא נולד בקטאר, התחתן עם ישראלית מעכו וקיבל תושבות קבע ב-1994 על סמך זה שמרכז חייו בישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי הודיע כי הוא פועל לשלילת תושבות הקבע של אחד ממנהיגי תנועת ה-BDS, עומאר ברגותי, זאת לאחר פניית תנועת "אם תרצו" וח"כ נאווה בוקר מהליכוד.

    בוועידת "ידיעות אחרונות" נגד החרם על ישראל ציין דרעי כי: "עומאר ברגותי הוא אחד מראשי ה-BDS, ארגון שנלחם בישראל בצורה הכי קשה שיכולה להיות. הוא לא אזרח ישראלי – הוא נולד בקטאר, התחתן עם ישראלית מעכו וקיבל תושבות קבע ב-1994 על סמך זה שמרכז חייו בישראל. והנה מתברר שזה לא נכון. הונח בפניי מידע שמרכז חייו ברמאללה והוא משתמש בתושבות הקבע שלו, יוצא ונכנס בכל העולם ופועל נגד ישראל בצורה הכי קשה. אלו זכויות של אזרח שניתנו לו והוא ניצל את המדינה הנאורה והופך אותנו למדינה הכי נוראית בעולם".

    שר הפנים אמר והוסיף כי: "אני נוטה לקבל ההמלצה לשלול את תושבות הקבע שלו. לא ניתן את הלחי השנייה למי שמכה אותנו".

    ח"כ נאוה בוקר הוסיפה בנושא: 'לפני כחודש פניתי לשר הפנים בבקשה לשלול את תושבותו של ברגותי. עד היום לא קיבלתי תשובה, וגם הנאום בכנסת לא סייע. שמחתי לראות היום ששר הפנים החליט סוף סוף להיענות להמלצתי".

    אלון שוורצר, מנכ"ל תנועת "אם תרצו" שיזמה עצומה בנושא עלייה חתמו קרוב ל-5000 ישראלים, מסר כי "אנו מחזקים את שר הפנים, אריה דרעי, בקביעתו כי לא ייתכן שמנהיג תנועת החרם על ישראל ייהנה מתושבות בישראל. עומר ברגותי שהוא אחד ממנהיגי תנועת ה-BDS אינו רוצה הסדר או שוויון. הוא רוצה את חיסול הישות הציונית. לפיכך הוא אינו ראוי להיות חלק ממדינת ישראל ומהחברה הישראלית וטוב יעשה שר הפנים אם ישלול את תושבתו במהירות האפשרית. מדובר בצעד נוסף בלחימה בתנועת החרם נגד ישראל מבית".



    0 תגובות