בזכות 'מעבירים הילוך': סוף טוב לסיוט התחנות בגבעת זאב

    יעל איבר No Comments on בזכות 'מעבירים הילוך': סוף טוב לסיוט התחנות בגבעת זאב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שכונת גבעת זאב החדשה אמנם פורחת ורבים מבני המגזר החרדי מאכלסים את בנייניה, אולם כמו כל שכונה ועיר חדשה – גם שם רבו הבעיות שחלקם הגדול נבע מבעיות בירוקרטיות כאלו ואחרות.

    לפני כחודש נושא תחנות האוטובוס בשכונה עלה לכותרות בעקבות חשיפת הדברים בתוכנית 'מעבירים הילוך' עם יעקב גרודקה ב'קול חי'.

    גרודקה שוחח בתוכנית עם הרב נחום גליס מנהל הלשכה לפניות הציבור של 'דגל התורה' בגבעת זאב שסיפר כי במשך שנה וחצי הם עמלים עבור הצבת שתי תחנות אוטובוס – שעבור התושבים הן קריטיות ביותר. לדבריו של גליס, "פנינו למשרד התחבורה שהפנה אותנו לעירייה שהפנתה אותנו אל חברת האוטובוסים, ובשורה התחתונה אין עם מי לדבר".

    בהמשך התוכנית עלה לשידור מהנדס העירייה אריה פאר שהבטיח בעקבות הדברים – בתוך חודש ימים הנושא יבוא אל פתרונו.

    השבוע בתוכנית עלה שוב הרב גליס ופיו הבשורה הבאה: "לפני שנה וחצי התחלנו להתעסק בנושא הבוער של הוספת שתי תחנות אוטובוס באגן האיילות בגבעת זאב החדשה, שנה וחצי של קיטורים, היינו אצליכם ושמעתם את הכל, זרקו אותנו ממשרד למשרד".

    גרודקה שוחח עימי ואמר 'בא נפתור את זה דרכינו', אני חייב לומר שבתוך ליבי לא האמנתי לזה, אני חייב להודות על האמת, ואמרתי 'טוב, אני אנסה', וניסיתי, והתחקירנים שלכם עבדו כמו שצריך והעלו את מהנדס המועצה לשידור, והוא הבטיח כאן בתוכנית שתוך חודש ימים יהיו תחנות, והנה החודש הגיע ושתי התחנות התייצבו להם בדיוק כפי שהוא הבטיח אצליכם", סיפר גליס בהתפעלות.

    "העליתם נושא חשוב, אין לי מה לומר לכם, אלפי משתמשים בתחבורה הציבורית באגן האיילות חייבים לכם הכרת הטוב, ואתה גרודקה יכול להיכנס שמח לפורים".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות