בעלי עסקים קטנים? אולי גם אתם תחמקו מתשלום מס

    הרעיון לא נולד מרצון להימנע ממס. לא. הוא נולד מזעם עמוק על התנהלות השלטון בשנים האחרונות"
    אבי יעקב No Comments on בעלי עסקים קטנים? אולי גם אתם תחמקו מתשלום מס

    יוזמה חדשה המתבססת על מקרה שאירע בבריטניה מאיימת לטרוף את הקלפים ברשות המיסים • הבלוגר תומר אביטל יוזם התאגדות בעלי עסקים לחברת אם שתועבר למקלטי מס: "הרעיון נולד מזעם על התנהלות השלטון"

    הרעיון לא נולד מרצון להימנע ממס. לא. הוא נולד מזעם עמוק על התנהלות השלטון בשנים האחרונות"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מרד מיסים" נשמע מונח מאיים, אבל אם תקראו את השורות הבאות, כנראה שגם אתם תשוכנעו. אז נתחיל בסיפור: בעליו של בית קפה בעיירה קטנה בבריטניה גילה שהוא שילם בשנה 21% מס על רווחיו, שעמדו על 31 אלף פאונד, אך לעומתו חברת הרשת האימתנית שמרוויחה הון עתק, שילמה באותה שנה רק 4,327 פאונד.

    בירר בעל העסק מדוע חברת הענק משלמת הרבה פחות מאחוזי המס מרווחיה וגילה כי החברה רשומה במדינה המשמשת לה כמקלט מס וכך למעשה אין חובה לשלם מיסים, זאת למרות שהחברה גובה כספים ממפרסמים המתגוררים במדינה.

    בעל העסק לא שקט על שמריו ובמקום לכתוב סטטוס ברשת החברתית, בעלי העסקים בעיירה נפגשו עם יועצי מס בכירים וגיבשו תוכנית הדומה מאוד לזו התאגידים הגדולים. כל עסקי העיירה התקבצו תחת חברת אם אחת, שכתובתה במדינה מחוץ לבריטניה הפטורה מתשלום מס.

    את הסיפור לעיל סיפר הבלוגר תומר אביטל. אביטל, כמו בעל בית הקפה מבריטניה לא שקט על שמריו והחליט ליזום יוזמה דומה. "אם יש פה עוד עצמאים אני אומר שנתאגד ונעשה למדינת ישראל עידן עופר משלנו", כתב אביטל.

    מאוחר יותר הוצגה תכניתו המלאה של אביטל שהחלה לצבור תאוצה ברשת. "הרעיון לא נולד מרצון להימנע ממס. לא. הוא נולד מזעם עמוק על התנהלות השלטון בשנים האחרונות", כתב אביטל בטור מיוחד בו פרס את תכניתו.



    0 תגובות