ספר חדש לקריאה ברשת: "פורים דסטאלין"

    כשתקראו את הספר על פורים דסטאלין תבינו כי פורים זה לא סיפור של פעם, אלוקים שומר עלינו גם היום. סיפור היסטורי מדהים שקרה בשנת תשי"ג. הצלה מדהימה של מליוני יהודים ממוות בטוח שמתרחשת ממש בפורים.
    קובי פינקלר No Comments on ספר חדש לקריאה ברשת: "פורים דסטאלין"

    ספר אינטרנטי חדש, מעניין ומסקרן יוצא בימים אלו לאור תחת השם "פורים דסטאלין" • תחילתו של הספר במסר לעולם. לכולנו. פשוט קובץ של נתונים • וכמו במגילת אסתר, גם כאן יש את המהפך

    כשתקראו את הספר על פורים דסטאלין תבינו כי פורים זה לא סיפור של פעם, אלוקים שומר עלינו גם היום. סיפור היסטורי מדהים שקרה בשנת תשי"ג. הצלה מדהימה של מליוני יהודים ממוות בטוח שמתרחשת ממש בפורים.
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ספר אינטרנטי חדש, מעניין ומסקרן יוצא בימים אלו לאור תחת השם "פורים דסטאלין".

    תחילתו של הספר במסר לעולם. לכולנו. פשוט קובץ של נתונים.

    בפרק שעוסק ברדיפת היהודים ורדיפת היהדות, מראים המחברים כי למרות שרוב גדול מאוכלוסיית העולם, מאמינים באלוקים, כדברי הפסוק במלאכי "כִּי מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ וְעַד מְבוֹאוֹ גָּדוֹל שְׁמִי בַּגּוֹיִם", במדינת רוסיה ובכל המדינות שהיו כפופות אליה היה איסור חמור להאמין באלוקים או להתפלל אליו. קשה להאמין כי בדורנו יגזרו על אנשים גזירות כמו שהיו גוזרים בתקופת אנטיוכוס או בתקופת האינקוויזיציה, אבל זו המציאות.

    במדינת רוסיה היה איסור על קיום מצוות הדת. אנשים שנתפסו מקיימים מצוות היו מושלכים לכלא, או גרוע מזה, לסיביר. לעומת ארצות-הברית, שחרתה על דגלה אמונה באלוקים, וכך גם כתבו על הדולר שלהם, הרוסים אסרו ללמד יהדות בבתי הספר. רק כפירה באלוקים.

    מלכות הרשעה הזאת סגרה את כל בתי הכנסת ואת כל הישיבות. את המקוואות ואת החנויות הכשרות. אסרו על היהודים לאכול כשר. רדפו כל מי ששמר שבת או עושה ברית מילה. רדפו כל מי שלמד תורה או לימד תורה. כל מי ששמר על יהדותו נשלח לסיביר ומת שם בייסורים נוראים ובקור גדול.

    "משפט הרופאים" היה אמור להיות השיא. בהודעה רשמית של סוכנות הידיעות הרשמית של רוסיה נמסר כי היהדות העולמית רוצה לעשות הפיכה ברוסיה באמצעות הג'וינט. לתפוס את השלטון באמצעים לא חוקיים מידי הרוסים, ולהשליט את היהודים על העם הרוסי.

    פרשת הרופאים נולדה לאחר פרסום מכתבה של רופאה אלמונית, שטענה כי השליט הכול-יכול של התרבות הקומוניסטית, אנדריי ז'דאנוב, שמת בגיל 52 ב 1948- נרצח למעשה בידי רופאיו. עוד היא טענה כי בכוונת הרופאים היהודים לגרום למותם של חמישה מפקדי צבא בכירים ועטורי תהילה, ובהם המרשלים איבן קונייב, אלכסנדר ואסילבסקי וסמיון טימושנקו. הרופאים כונו על-ידי אמצעי התקשורת הסובייטיים "הצבוֹעים
    בחלוקים לבנים".

    תגובת הקרמלין היתה מיידית. תשעה רופאים יהודים, ובראשם פרופסור מירון ופסי, שהיה רופאו האישי של סטלין, וכן ד"ר פלדמן, ד"ר אטינגר, ד"ר מאירוב, ד"ר גרינשטיין ושני רופאים בשם קוגן, הואשמו כי הם תכננו להמית את מנהיגי ברית-המועצות באמצעים רפואיים ועל-ידי הרעלה.

    וכמו במגילת אסתר, גם כאן יש את המהפך. לא נגלה מהו, אך כשיושב סטאלין עם חבורתו בליל פורים, מתחילה התמונה מבחינתו להשתנות.

    "שיחו בכל נפלאותיו"

    כשתקראו את הספר על פורים דסטאלין תבינו כי פורים זה לא סיפור של פעם, אלוקים שומר עלינו גם היום. סיפור היסטורי מדהים שקרה בשנת תשי"ג. הצלה מדהימה של מליוני יהודים ממוות בטוח שמתרחשת ממש בפורים.

    לחצו לקריאה



    0 תגובות