ענף השיפוצים צפוי לגלגל בתקופה זו כ-3.4 מיליארד שקל

    עבודות הצבע הינם עדיין העבודות הנפוצות לפני פסח, רוב הציבור הישראלי עדיין נוהג לצבוע את דירתו לפני החגים. עלות חדר צבע הינה 1200 שקל לחדר כולל תיקוני שפכטל קלים
    שלמה בן יוסף No Comments on ענף השיפוצים צפוי לגלגל בתקופה זו כ-3.4 מיליארד שקל

    חודש לפני פסח • כ-63,000 בתי אב צפויים לעבור שיפוץ לקראת פסח. ענף השיפוצים צפוי לגלגל בתקופה זו כ-3.4 מיליארד שקל • לעומת 4.4 מיליארד בפסח הקודם

    בניה | אילוסטרציה
    עבודות הצבע הינם עדיין העבודות הנפוצות לפני פסח, רוב הציבור הישראלי עדיין נוהג לצבוע את דירתו לפני החגים. עלות חדר צבע הינה 1200 שקל לחדר כולל תיקוני שפכטל קלים
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסקר שערכו בהתאחדות קבלני השיפוצים עולה כי העבודות הנפוצות ביותר בעונה הנוכחית הן צביעה, ריצוף ונגרות

    לפי נתוני התאחדות קבלני השיפוצים, כ-63,000 בתי אב יעברו שיפוץ לקראת פסח בהיקף כספי כולל של כ-3.4 מיליארד שקל. בפסח הקודם ההיקף הכספי של השיפוצים עמד על כ-4.4 מיליארד שקל. מסקר שערכו בהתאחדות קבלני השיפוצים לקראת החג עולה כי צביעת הבית היא עדיין עבודת השיפוצים הנפוצה ביותר לפני פסח. אחריה נמצא הריצוף, עבודות נגרות, אינסטלציה וחשמל.

    ערן סיב, יו"ר ההתאחדות אומר ש"רוב קהל המשפצים נוהג לצבוע את דירתו לפני החגים. מדובר בעלות סבירה של כ-1200 שקל לחדר כולל תיקוני שפכטל קלים, והצביעה מביאה עימה תחושה של התחדשות ורעננות עם בוא האביב. השנה יש ירידה בהיקף השיפוצים, שנובעת בעיקר מהמצב הביטחוני, ובנוסף ניתן לראות גם ירידה בהיקף הכספי של השיפוצים. בתקופה הנוכחית אנשים מעדיפים להימנע מהוצאות גדולות, ובוחרים בשיפוץ חלקי או שימוש בטכניקות להוזלת עלויות".

    עבודות הצבע הינם עדיין העבודות הנפוצות לפני פסח, רוב הציבור הישראלי עדיין נוהג לצבוע את דירתו לפני החגים. עלות חדר צבע הינה 1200 שקל לחדר כולל תיקוני שפכטל קלים.

    עבודת הריצוף בהדבקה על תשתית קיימת מהירה יחסית וזולה יותר מכיוון שאין צורך לשבור את הריצוף הקיים. עלות ריצוף בהדבקה הינה כ 180-160 שקל למטר, וניתן לסיים דירת 100 מטר בחמישה ימי עבודה בלבד.

    עבודות הנגרות תפסו השנה מקום שלישי בעבודות השיפוצים לפני פסח. לרוב מדובר בהחלפת דלתות או פורמייקה של ארונות מטבחים, במיעוט המקרים מתבצעת החלפה מלאה של המטבח, שכן מדובר בעלות גבוהה במחיר התחלתי של 35,000 שקל.

    אינסטלציה וחשמל – מכיוון שמדובר בעבודות גדולות המצריכות שבירת קירות ועלותן בהתאם, במידה ואין צורך דחוף לעשות זאת – אנשים יעדיפו לדחות את השיפוץ המקיף, ולהתמקד לפני החג בשיפוץ יותר קוסמטי. בחשמל למשל, החלפת מנורות ושאלטרים בלבד.



    0 תגובות