- רדיו קול חי - -

פלח שוק – צרכנות לפורים

קבוצת 'בזק' מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2015. הרווח הנקי הסתכם בכ- 1.72 מיליארד שקל, וההכנסות הסתכמו בכ- 9.99 מיליארד שקל – עלייה של 10.3%. שאול אלוביץ, יו"ר בזק מסר: "בשנה החולפת ביצענו קפיצת מדרגה נוספת ברמת ההשקעות של הקבוצה בתשתיות, בשירות ובתוכן, ופעלנו לחיזוק מעמדנו בכל תחומי הפעילות" דודו מזרחי, המשנה למנכ"ל ומנהל כספים הראשי מסר: "התוצאות העסקיות של בזק לשנת 2015 משקפות את יכולתה של הקבוצה להמשיך ולהציג תוצאות עסקיות חזקות על אף התחרות הגוברת בכל תחומי פעילותה"

יש [1]סניפי רשת 'יש חסד' ברחבי הארץ ערוכים לקראת ימי הפורים עם מגוון ענק של יינות, שוקולדים ומוצרים נוספים למשלוחי המנות ובמחירים אטרקטיביים. החברים במועדון הלקוחות ובעלי 'כרטיס אשראי יש' זוכים להנחות קבועות נוספות לאורך השנה כולה ונהנים מחיסכון משמעותי יותר. בהנהלת רשת 'יש חסד' ו'יש בשכונה' מסרו: "כרשת זולה עם מגוון כשרויות מהדרין, אנו נותנים למחירים לדבר, בכל יום ובייחוד בערבי חגים"

מילקי - הקצפת של המבצעים [2]מבצע למותג 'מילקי' של 'שטראוס' תחת הכותרת "הקצפת של המבצעים". במסגרת המבצע מחולקת בכל יום חופשה זוגית או ערכת 'פליימוביל' לרוכשים 4 גביעי 'מילקי' או מארז, העונים על שאלות בטלמסר 03-9411466. המבצע עד יום שני י"ח אדר ב' (28/3/16) לדברי קרין לקסר מנהלת תחום 'מילקי' ומעדנים ב'שטראוס': "הציבור החרדי הוא צרכן המחובר למעדני 'שטראוס' ולטעמים המיוחדים ובחרנו להעצים את חוויית הפינוק שכל כך מתחברת למעדני שטראוס עלית".

עלית מתוקים - מארזי חג פורים 2016 [3]'שטראוס עלית' מציעה לפורים מגוון מארזי משלוחי מנות מחופשות ברוח החג – כמסיכות, אוזני המן, ועוד כמיטב המסורת. המארזים מלאים בשפע מוצרי 'עלית' בהם: סוכריות מרשמלו, 'טופי', חטיפי מיני, 'מקופלת', 'פסק זמן', 'כיף כף' ועוד. חבילות השי בכשרות בד"צ העדה החרדית .