גפני על סקר שביעות הרצון: "אני צריך להשתפר"

    אני לא יודע מה זה הסקר אבל בכל מקרה, כולנו, נבחרי הציבור, צריכים לעשות מאמץ כל יום לשרת את הציבור. אין לי זמן לראות את הסקר, אבל אני שמח על התפקוד גם של הרב ליצמן ודרעי
    ישראל פריי No Comments on גפני על סקר שביעות הרצון: "אני צריך להשתפר"

    יו"ר ועדת הכספים ל'קול חי': "מאז שהמדיניות שלנו היא לעזור לכלל הציבור, אין הסתה נגד הציבור החרדי. אני שמח על התפקוד של ליצמן ודרעי" • תוקף את פרסום תלוש המשכורת של נתניהו: את מי זה מעניין? למה פרסם את זה?

    אני לא יודע מה זה הסקר אבל בכל מקרה, כולנו, נבחרי הציבור, צריכים לעשות מאמץ כל יום לשרת את הציבור. אין לי זמן לראות את הסקר, אבל אני שמח על התפקוד גם של הרב ליצמן ודרעי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיומנויותיו התקשורתיות כמו גם סגנונו הייחודי של המגיש והשדרן מוטי לביא, מביאים את מרואייניו בתכנית 'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' להיות מופתעים משאלותיו הבלתי צפויות, אליהן לא יוכלו לעולם להתכונן מראש.

    כזה הוא חבר הכנסת משה גפני שעלה הבוקר לשידור שעיקר עיסוקו בנושאים כלכליים הרי גורל, וזכה לדקות ארוכות של שאלות אישיות שביקשו לברר כמה שעות שינה ישן יו"ר ועדת הכספים, כיצד מתמודדים עם העומסים הרבים ומתי יש זמן לבני המשפחה.

    "התפקיד קשה אבל אני בחרתי אותו", אומר גפני, "הוא חובק את כל תחומי הפעילות במדינה. אני לא שר, אין לי תקנים לעוזרים ומערכת סביבי. אני רשות מחוקקת, לא רשות מבצעת". הוא תיאר את קשת הנושאים הרחבה אליהם הוא נדרש והוסיף: "אני עוסק בכל תחום בחיים. אני רוצה לטפל בדברים לטובת הציבור ולא נותן למשהטו לעבור לידי".

    בהמשך עבר הדיון לנושא שכר הבכירים שהגבלתו תדון היום בוועדת הכספים. גפני הסביר בלהט כי יש יש גבול לכמות ההשתכרות של מנהלי הבנקים, ולפערים הגדלים בין השכבות.

    האם יכול להיות שאנחנו לא מסוגלים לראות מישהו אחר מרוויח ולכן כל הדיבורים על הגבלת שכר הבכירים?

    "רבי מכבד עשירים. עיני אינה צרה באף אדם, אפשר לעשות אם הכסף דברים טובים, יש אנשים שעושים צדקה, מחזיקים מוסדות, תומכי תורה. השאלה היא מבחינה ציבורית האם מנהל בנק יכול להרוויח משכורת של שכונה שלימה. אנחנו מדינה ניאו קפיטלסטית והגיע הזמן לעצור את זה. יש דברים שאני עושה לטובת אנשים חברות גדולות, צריך ללכת בשביל האמצעי כמו שהרמב"ם אומר, לדעת את האיזונים".

    כשנשאל האם הוא מאמין שתלוש השכר שפרסם ראש הממשלה נתניהו אכן משקף את רווחיו, התנער גפני מהסוגיה: "אני מאמין בקב"ה, לא יודע משהו אחר". תרעומת גלויה ביטא על עצם פרסום המסמך: "מה יש לפרסם את זה?! את מי זה מעניין? למה זה טוב?! לא הבנתי את הפרסום לא הבנתי למה זה נושא? למה הוא בכלל פרסם את זה?".

    אתמול התפרסם סקר על שביעות רצון הציבור מנציגיו. אתה זכית למקום השני, אחרי ליצמן ולפני דרעי, מה דעתך על התוצאות?

    "שאני צריך להשתפר. אני לא יודע מה זה הסקר אבל בכל מקרה, כולנו, נבחרי הציבור, צריכים לעשות מאמץ כל יום לשרת את הציבור. אין לי זמן לראות את הסקר, אבל אני שמח על התפקוד גם של הרב ליצמן ודרעי. מאז שאנחנו אומרים וזו המדיניות שלנו לעזור לכלל הציבור אין הסתה נגד הציבור החרדי כולם יודעים שאנחנו לטובת כולם".

    האם נראה תרגום לכל האהדה הזאת בקלפי?

    "זה הנעלם הגדול".



    0 תגובות