פעם שנייה תוך חצי שנה: מנחם כרמל נפרד מאולם אירועים

    כזכור, עם פתיחת עיתון 'הפלס', מיהר מנחם כרמל לפרסם בעיתון, דבר שעורר עליו את זעמם של אנשים, ואף הביא להעברת חתונה של נכד מרן הגר"ח קנייבסקי מאולם שבבעלותו לאולם בני ציון, ימים ספורים לפני האירוע
    ישראל פריי 4 Comment on פעם שנייה תוך חצי שנה: מנחם כרמל נפרד מאולם אירועים

    לאחר שמכר את אולם כליל מלכות לפני כחצי שנה, נפרד כרמל גם מהיכלי מלכות • בעקבות הפילוג הליטאי והזדהותו של כרמל עם הפלג הירושלמי, ספגו עסקיו החרמה שקטה מצד רבים בציבור הליטאי, שהובילו להידרדרות בהזמנות

    כזכור, עם פתיחת עיתון 'הפלס', מיהר מנחם כרמל לפרסם בעיתון, דבר שעורר עליו את זעמם של אנשים, ואף הביא להעברת חתונה של נכד מרן הגר"ח קנייבסקי מאולם שבבעלותו לאולם בני ציון, ימים ספורים לפני האירוע
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפילוג הליטאי גובה קרבנות כלכליים: איש העסקים מנחם כרמל המזוהה ביותר עם הפלג הירושלמי, נאלץ להיפרד משני אולמות אירועים בבני ברק שבבעלותו, עקב הירידה בהזמנות וחרם שקט שספגו עסקיו כתוצאה מהזדהותו עם הפלג ופרסומיו בעיתון ׳הפלס׳. לפני כחצי שנה מכר כרמל את אולם כליל מלכות לאיש העסקים יואב ברין, והשבוע, השלים את מכירת היכלי מלכות אף הם לברין.

    כזכור, עם פתיחת עיתון 'הפלס', מיהר מנחם כרמל לפרסם בעיתון, דבר שעורר עליו את זעמם של אנשים, ואף הביא להעברת חתונה של נכד מרן הגר"ח קנייבסקי מאולם שבבעלותו לאולם בני ציון, ימים ספורים לפני האירוע. פרסום הדבר עורר סערה וגרר אחריו גל ביטולים, שהביאו – כך נראה – להידרדרות עד כדי מכירת העסק המשגשג.

    איש העסקים יואב ברין מחזיק בניסיון ומוניטין ארוכי שנים בתחום ההסעדה והאירועים. בין יתר עסקיו מחזיק ברין בקייטרינג שנחשבת לאחד מהגדולים בארץ, ועד לאחרונה היו בבעלותו אולמי מודיעין המיתולוגיים ברחוב בן גוריון ברמת גן.

    עם פינוי הבניין בו שכן האולם, חיפש ברין אלטרנטיבה, ומצא אותה בדמות אולם כליל מלכות של כרמל, אותו רכש והסב לאולמי מודיעין. האולם פונה בעיקר לקהל חסידי, ומוכר מזה עשרות בשנים. לדברי גורמים בשוק, אולמי היכלי מלכות שמצטרפים כעת לעסקיו של ברין, לא יקבלו אופי חסידי בהכרח, והם ימשיכו לפנות גם לציבור הליטאי והקהל הרחב שערך בו את שמחותיו עד כה.

    יצוין כי שני האולמות שהועברו מבעלותו של מנחם כרמל ליואב ברין, עברו באופן מיידי לכשרותו של רב העיר בני ברק, הגרמי"ל לנדאו, דבר שצפוי להשפיע – באופן טבעי – על קהל הלקוחות שיבחרו להזמין את שירותיו.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה לא מדוייק.מידיעה אישית כרמל משכיר לו את האולם ולא מכר אותו. כנ"ל את אולמי כליל מלכות זה עדיין נשאר בבעלותו. והסיבה למהלך היא תביעות של אנשים שונים שהיו באירועים או הזמינו אירועים באולם ותבעו אותו על שטויות בבתי משפט דברים שלא בהכרח נכונים וכדי למנוע כאבי ראש כאלו העדיף כרמל להשכיר את האולם ולא לנהל אותו בפועל.כך שכדאי להעמיד דברים על דיוקם ולא רק לשמוח לאיד של אדם כזה או אחר.

    2. 3

      דבר ראשון. האולמות נשארו של הרב כרמל. רק את הניהול השוטף והשיווק לקח ברין.
      דבר שני רבים מההזמנות שבס"ד כבר הוזמנו אצל היכלי מלכות לעוד כמה חודשים. ימשיכו כרגיל,
      מה שמאמת את מה שכתבתי בתחילת דברי.

    3. 2

      התחיל אם גדולי ישראל [ר"ל] חטף…

      1. מקווה שגם בר כל בדרך…