פלח שוק 29.11.11

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 29.11.11
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2011/11/pelach-shuk-29.11.11.mp3|titles=pelach shuk 29.11.11]

    מורן פלשנר מונתה למנהלת השיווק של 'יקב טפרברג 1870'. במסגרת תפקידה תהיה פלשנר אחראית על שיווק סדרות היין של היקב בארץ ובחו"ל, פרסום וחיזוק המותג ועל האסטרטגייה השיווקית בנקודות המכירה. פלשנר מגיעה עם ניסיון עשיר בכלל ובמגזר החרדי בפרט כשניהלה בשנים האחרונות מותגי "prepaid" סלולארי במגזר חרדי.

    'אל על' מקיימת מכירת חורף מוקדמת ליעדים באירופה, המזרח הרחוק וצפון אמריקה. בין היעדים הכלולים במבצע: בוקרשט, פריז, בריסל, לונדון, ניו-יורק, ועוד. מחירי המבצע תקפים לרכישה עד 45 יום לפני מועד הטיסה המבוקש.

    ספקית האינטרנט המסונן 'נטצח' יוצאת בקמפיין המשך לקמפיין החדירה למגזר החרדי. הקמפיין, באמצעות גל-אורן BSD, מציג את טכנולוגיית הסינון המתקדמת שאושרה והומלצה על ידי רבנים, ופותחה במעבדות Jnet בהשקעה של למעלה מ-4 מליון דולרים.

    'אוויס' יוצאת ביריד מיוחד למכירת רכבים בסניף אשדוד. היריד יתקיים בין התאריכים א'-ו' כסלו [27.11-2.12] בסניף 'אוויס' שברחוב ז'בוטינסקי 47 במתחם "סטאר סנטר" באשדוד. מכירת כלי רכב תערך בתנאי מימון מיוחדים, ובשילוב מתנות לרוכשים.

    ברמת שלמה מוקם בימים אלו קומפלקס ענק שיאגד בתוכו את כל שלוחות מוסדות 'דור ודור' וישמש כמרכז העולמי של המוסדות – מיסודו של הצדיק המקובל רבי משה בן טוב ובהנהלת בנין ממשיכי דרכו. בקומפלקס יאוגדו בין היתר: בית הספר 'שלמותא', ארגון 'נשות דור ודור', מטבחי 'חסדי דור ודור', מקוואות, בית כנסת, כוללים לאברכים ועוד.

    בנק פאג"י מקבוצת הבינלאומי, מציג את מסלול "אמצע הדרך" שהותאם לבעלי משפחות בשלבי התרחבות. במסגרת המסלול מוצע ללקוחות חדשים מענק של 1,500 שקלים או הלוואה של עד 20,000 שקלים ללא ריבית ולתקופה של עד 24 חודשים. כמו כן מוצע למצטרפים פטור מעמלות פעולה ע"י פקיד וערוץ ישיר למשך שנה וכן מסגרת משיכת יתר עד פי 4 מגובה המשכורת.



    0 תגובות