אזולאי חנך מקווה טהרה ביישוב החרדי מיצד

    ראש המועצה המקומית מר דוד פרל ציין בדבריו כי על אף שבדרך כלל אין המועצה מתקצבת מקווה טהרה לגברים, אך לאור הרצון הרב מצד תושבי היישוב, לא יכול היה לעמוד מנגד
    אתר קול חי 1 Comment on אזולאי חנך מקווה טהרה ביישוב החרדי מיצד

    בשנתיים האחרונות פעלה קבוצת אברכים מתושבי היישוב על מנת להקים מקווה טהרה ביישוב, ורתמו למשימה בין היתר את המועצה האזורית גוש עציון ואת המועצה הדתית שהטו אף הם שכם לפעילות

    השר דוד אזולאי
    ראש המועצה המקומית מר דוד פרל ציין בדבריו כי על אף שבדרך כלל אין המועצה מתקצבת מקווה טהרה לגברים, אך לאור הרצון הרב מצד תושבי היישוב, לא יכול היה לעמוד מנגד
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד רב רושם ובראשות רבנים, שר הדתות ואישי ציבור נחנך ברוב פאר והדר מקווה הטהרה החדש לגברים ביישוב החרדי מיצד.

    בשנתיים האחרונות פעלה קבוצת אברכים מתושבי היישוב על מנת להקים מקווה טהרה ביישוב, ורתמו למשימה בין היתר את המועצה האזורית גוש עציון ואת המועצה הדתית שהטו אף הם שכם לפעילות ופעלו להקמת מקווה הטהרה. לאחר העבודות המאסיביות על פי מיטב השכלולים בירכו השבוע על המוגמר.

    באירוע השתתפו רב הישוב הרה"ג ישראל גולדשטיין, השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי, ראש המועצה מר דוד פרל, סגן ראש המועצה מר משה סוויל, מר טוביה לבקוביץ הבעלים של חברת אריאל יזמות, חבר המועצה אלי' רוזנברג, מזכיר היישוב אלחנן פרומר ותושבי היישוב.

    בדברי פתיחה כובד רב הישוב הרה"ג ישראל גולדשטיין שהזכיר את מעמד הנחת אבן הפינה ועל המאמץ המשותף של כלל התושבים שהודות להם נבנה מקווה הטהרה.

    השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי התכבד אף הוא לשאת דברי ברכה וסיפר כי עם כניסתו לתפקיד הדגישו בפניו הרבנים כי "הבא ליטהר מסייעין בידו", וגילה כי קיבל מרבותיו הוראה לפעול להקמת מקווה ובית כנסת בכל יישוב בו הוא לא קיים.

    ראש המועצה המקומית מר דוד פרל ציין בדבריו כי על אף שבדרך כלל אין המועצה מתקצבת מקווה טהרה לגברים, אך לאור הרצון הרב מצד תושבי היישוב, לא יכול היה לעמוד מנגד.

    גם מזכיר הישוב אלחנן פרומר נשא דברי ברכה "מה שמאפיין את ההצלחה של היישוב מיצד היא הקהילה הגדולה של ציבור בני תורה אברכים שכבר גרים במקום, ואנו נרגשים לקראת המשך התפתחות היישוב".

    עם סיום המעמד סיירו הנוכחים ברחבי היישוב, ובתלמוד התורה שעומד תחת נשיאותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן. השר לשירותי דת דוד אזולאי הביע את התרשמותו החיובית מהתפתחות היישוב, ובירך על כניסתם של עשרות דיירים חדשים בקרוב.

    SZER7278

    נחנך מקווה טהרה לגברים ביישוב החרדי מיצד

    K37A2010

    K37A1643

    K37A1636

    K37A2163

    K37A1824

    K37A2117

    K37A2052

    K37A1820



    1 תגובות

    מיין תגובות