רוצים לבנות מטבח חדש? כך תעשו את זה נכון

    מטבח המתוכנן עבור דירה או בית חדשים, כדאי להתחיל לתכנן כחלק מתכניות העבודה לבניית הבית כולו ובטרם הגשת התוכניות לאישור הבנייה. בבית או דירה לשיפוץ, יש להתחיל את תכנון המטבח
    אבי יעקב 2 Comment on רוצים לבנות מטבח חדש? כך תעשו את זה נכון

    מטבח הוא לב הבית, ויותר מכך מפיק את לבה של עקרת הבית • כל אדם העומד בפני תכנון המטבח, נבוך משלל האופציות המוצעות בשוק • ליקטנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם בהזמנת ותכנון המטבח • כל הפרטים

    צילום: אביבי מטבחים
    מטבח המתוכנן עבור דירה או בית חדשים, כדאי להתחיל לתכנן כחלק מתכניות העבודה לבניית הבית כולו ובטרם הגשת התוכניות לאישור הבנייה. בבית או דירה לשיפוץ, יש להתחיל את תכנון המטבח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. עקרת בית שלא תרגיש בנוח במטבח, לא יהיה בה חשק להכין אוכל איכותי כמו שיהיה כאשר יהיה בביתה מטבח משוכלל. לצורך כך, יש לתכנן היטב את בניית המטבח עד לפרטים הקטנים.

    בתחום המטבחים קיים ענף אופנתי שלם ממש כמו בביגוד וכדו'. כל עקרת בית וטעמה האישי שלה, וכל חברה והצעותיה הייחודיות. לשם כך פנינו למומחה בחברת 'פורסט מטבחים'.

    "תחילה עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות בסיסיות", מסביר המומחה. "מה היה שימושי במטבח הקודם? מה לא נרצה שיכיל המטבח החדש? האם אנו זקוקים לכל ה"טרנדים" החדישים ביותר?, האם אנו מעדיפים מגירות או ארונות? כמה מוצרי חשמל ברשותנו ואיזו גישה צריך אליהם? מהי תרבות העבודה שלנו במטבח והאם אנחנו בכלל אוהבים לאפות או לבשל?".

    לדבריו, "מטבח המתוכנן עבור דירה או בית חדשים, כדאי להתחיל לתכנן כחלק מתכניות העבודה לבניית הבית כולו ובטרם הגשת התוכניות לאישור הבנייה. בבית או דירה לשיפוץ, יש להתחיל את תכנון המטבח מייד אחרי החלוקה הבסיסית של הבית לאזורים ציבוריים (סלון, מטבח) ופרטיים (חדרי שינה) במבנה. תכנון המטבח יכול להשפיע על תכנון הבית כולו".

    כמו כן מבהיר המומחה כי מומלץ לבחור בחברה מוכרת ומנוסה הידועה ביכולותיה, בשימוש בחומרים איכותיים, ברמות גימור טובות, בשירות ובמקצועיות. "באולמות התצוגה של חברות המטבחים ניתן להתרשם ממגוון הדגמים ומאיכותם וכן ללמוד ולהתרשם מפתרונות אחסון שונים, אופציות להעמדת ארונות, ניצול פינות ומשטחי עבודה, טכניקות ייצור, סוגי חומרים, מבחר צבעים, פתרונות תאורה, ציוד סניטרי וחשמלי נילווה ועוד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סתם עוד כתבה לא מוצלחת??להזכירכם, הכותרת היא "כיצד לבנות מטבח כך תעשו זאת"(כמדומני) יש שלושה פרנציפים במטבח פשוט מאוד, כי אם כל זאת שהמטבח משוכלל הוא חייב לעמוד בתנאים הבאים: *קור(מקרר, מרפיא וכו) * חום(תנור, מיקרו וכו) * מים(ברז, בר מים וכו). אלו הם שלושת הדברים הבסיסיים, אין להשים אותם זה ליד זה, זה הורס ומקצר את תוחלת השימוש במוצרים! ועוד פרט קטן אבל חשוב מאוד ,יש להתאים לעקר/ת הבית(שירד לכן האסימון, השפים הכי גדולים הם בנים!) את משטח העבודה כדי למנוע ממנה/ו כאבי גב במונח וזה גבוה מידי או נמוך מידי, בכיור יש שעקר/ת הבית תשים את ידיה/ו בתוכו וקצות אצבעותיה/ו יגעו בתחתית וזה חוסך המון כאבי גב, שבפני עצמם הם כאבי תופת. בהצלחה למתחדשים! אישית, מטבח בצורה פשוטה ועם כל זאת גאונית נותן המון חשק לבשל מניסיון!!( דרך אגב,יכולתי לעשות פה כבר ת'כתבה חחח)