חשיפה • נאמני מגה התחייבו לא לחלל שבת – החרם יוסר

    "אנחנו שמחים על ביטול החרם החרדי על רשת מגה וחנויות זול בשפע, זו אחת מהמטרות שהצבנו לעצמנו לצורך הבראת הרשת והעמדתה למכירה. המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה"
    איתי גדסי No Comments on חשיפה • נאמני מגה התחייבו לא לחלל שבת – החרם יוסר

    אחד המאבקים המשמעותיים שניהל הציבור החרדי, לקראת סגירת מעגל: רשת 'מגה' התחייבה בפני הרבנים שלא תחלל שבת והחרם יוסר ממנה • מחר צפוי להתפרסם מכתבם של גדולי ישראל • בפנים: מסמך ההתחייבות

    צילום: Lior Mizrahi/Flash90
    "אנחנו שמחים על ביטול החרם החרדי על רשת מגה וחנויות זול בשפע, זו אחת מהמטרות שהצבנו לעצמנו לצורך הבראת הרשת והעמדתה למכירה. המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחת המערכות המשמעותיות שניהל הציבור החרדי, עומדת בפני סגירת מעגל: לאחר כינוס הנכסים של רשת 'מגה', פתחו נאמני החברה במו"מ מול ועדת הרבנים לענייני השבת, במטרה להסיר את חרם הצרכנים מעל רשת "מגה".

    על פי גורמים כלכליים המעורים בעסקה, בתקופה האחרונה נמצאים נאמני מגה במו"מ מול רוכשים פונטציאליים, והסרת החרם עתיד להעלות את מחיר החברה.

    במכתב ששלחו נאמני מגה גבי טרבלסי, אהוד גינדס ואמיר ברטוב לוועדת הרבנים לענייני השבת, כתבו הנאמנים כי "המשמעות של צו הקפאת ההליכים של 'מגה', היא שהחברה נותקה הלכה למעשה מקבוצת אלון אשר הייתה בעלת השליטה בחברה. ובהתאם לכך לחברה אין קשר לרשת "AM-PM" או לחנויות אלונית הפועלות תחת חברות אשר בשליטת קבוצת אלון".

    בכך למעשה מודיעים הנאמנים כי לדודי וייסמן, בעלי קבוצת אלון, אין קשר ל'מגה'.

    הנאמנים מוסיפים כי הם פועלים על מנת להבריא את החברה, לטובת אלפי עובדיה, ומפעילים את סניפי זול בשפע ומגה במתכונת מלאה. ועל כן: "נודה לכם באם תמליצו לציבור לחזור ולקנות בסניפי 'מגה' ו -"זול בשפע".

    בוועדת הרבנים אומרים ל"קול חי" כי לאחר ההתחייבות של נאמני "מגה", נראה כי אין מניעה להסיר את החרם. אך עדיין "הפה שאסר הוא הפה שהתיר", ועל כן ביממה הקרובה תפורסם החלטת גדו"י, אשר על פי המסתמן תהיה חיובית. ועל פי הסיכום, ועדת הרבנים תעקוב גם אחר הליך הרכישה שיהיה לחברה שתשמור על קדושת השבת.

    מודעת גדולי ישראל על הסרת החרם תפורסם בעיתונות החרדית, על מנת להעביר את המסר לפיו חברת "מגה" הוכשרה בחזרה.

    כזכור, רשת "מגה" המונה כ – 128 סניפים ברחבי הארץ, הוחרמה ע"י הציבור החרדי בהוראת גדולי ישראל. החרם החל בשנת 2008, לאחר שדודי וייסמן, בעל השליטה בחברה, רכש את AM-PM. המהלך גרר את 'מגה' לסגירת חנויות "שפע שוק", ולטענת רבים, היווה את נקודת המפנה במצבה של אימפריית המזון, שהידרדה עד כדי חדלות פירעון וכינוס נכסים.

    עו"ד אודי גינדס, נאמן מגה, אמר היום: "אנחנו שמחים על ביטול החרם החרדי על רשת מגה וחנויות זול בשפע, זו אחת מהמטרות שהצבנו לעצמנו לצורך הבראת הרשת והעמדתה למכירה. המגזר החרדי הוא חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה, שלא ניתן להתעלם ממנו. אני מודה לגורמים במגזר החרדי שנענו לפנייתנו, הבינו את המצב שבו שרויה הרשת, ונרתמו במיוחד לטובת העובדים".

    e763e276d7bc6cce756482c249c4a744



    0 תגובות