ראשוני • מתחם ענק של מיסיונרים באשדוד: "בית מקדש משיחי נוצרי"

    ישראל אוחיון No Comments on ראשוני • מתחם ענק של מיסיונרים באשדוד: "בית מקדש משיחי נוצרי"
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות מסיונרית ענפה מתבצעת בעיר אשדוד וכל זאת מתחת אפם של הציבור החרדי והמסורתי בעיר. מאות מיסיונרים עורכים פעילות במעיין בית מקדש המשמש אותם לתפילות ולניסיון למשוך יהודים לברית החדשה, או בשפה פשוטה יותר – להפוך אותם מיהודים לנוצרים.

    במשך תקופה ארוכה פעלו אותם אנשי מיסיון ממקום צנוע ברחוב האורגים בעיר, אלא שלאתר 'קול חי' הגיע הידיעה כי בשבוע הקרוב יעברו אותם פעילים למבנה ענק בגודל מאות מטרים ושם יקיימו ככל הנראה תפילות המוניות. המבנה החדש נמצא ברחוב האורגים מול חברת חשמל ומעל תחנת הדלק סונול במקום. בעלי עסקים באזור סיפרו לנו כי כבר ימים ארוכים שהפעילים המיסיונרים מבצעים במבנה שיפוצים נרחבים על מנת להכשיר את המקום למעין בית מקדש לתפילה.

    שלמה, דמות מוכרת בעיר סיפר ל'קול חי' כי עשרות פניות הגיעו אליו מאנשים החוששים כי יוכשר מקום המטיף ליהודים להתנצר, "זו סכנה גדולה שפותחים מקום כזה, מי שיכול לפעול למניעת הדבר חייב להתעורר בזריזות" אמר. עוד הוסיף כי "אין הבדל בין מנזר למתחם ענק בגודל שש מאות מטר בו יתפללו מאות נוצרים ויערכו טקסי הטבלה לנצרות".

    מסיונרים אשדוד ישראל חיון

    בעל אולם אירועים שהמבנה הנ"ל נמצא בסמיכות למקום עסקיו אמר: "בהתחלה היה כאן מקום קטן שכמובן תמיד הפריע, אבל העלמנו עיין, עכשיו הם גדלו והם פותחים מרכז להכשרת יהודים שיתנצרו". לטענתו זה לא יגמר במקדש אחד והם ינסו לקחת מקומות נוספים בעיר, "זרקו אותם מבאר שבע, הם הלכו לדימונה וירוחם, ולאחר שזרקו אותם שם הם חזרו שוב לאשדוד, הם אף פעם לא חושבים בקטן, אני רואה את זה מדי יום, הם רוצים לגדול ולהכשיר עוד עשרות מקומות להטבלת יהודים לנצרות, אני רואה את פעילותם מדי יום וכואב לי על משפחות יהודיות שנופלות ברשת שלהם".

    כתב 'קול חי' ישראל אוחיון החליט לגשת למקום ולבדוק האם באמת כך הדברים, לאחר שניסה להיכנס כמה פעמים ונמנע ממנו לעשות כך, הצליח לבסוף להשתחל פנימה ושוחח עם כמה פעילים במקום, הפעילים לא שללו את קיומו של "בית המקדש" שככל הנראה יוכלו להשתמש בו בקרוב, אך טענו שמרבית זמנם הם עוזרים לנזקקים ואין הם יודעים מה עושים מנהלי המקום עם משפחות איתם יצרו קשר לעזרה וסיוע.

    מיד לאחר מכן שוחחנו עם יוגב כהן, מומחה דתי שפעל לא אחת מול אגודות של פעילים המטיפים לנצרות. כהן אמר כי "הם מצטיירים כאנשים שעוזרים לנזקקים, ובאמת זה מה שהם עושים, תחילה פונים למשפחות ללא אמצעים כלל ועוזרים להם במצרכים, אוכל ומעט כסף, ולאחר ששובים את ליבם מתחילים הביקורים להפוך ללימודי הברית החדשה וההטפה לעבור מיהודי לנוצרי".

    פנינו למקום לבקש את תגובתם, ורק בפתח דלת המקום ניתנה לו התשובה כי: "אנו אכן בית תפילה משיחי, ועוסקים בעיקר בעזרה לנזקקים".



    0 תגובות