חזן גייס את העו"ד הבכיר ופתח במאבק משפטי • "פרשיה קשה וחמורה"

    איתי גדסי 1 Comment on חזן גייס את העו"ד הבכיר ופתח במאבק משפטי • "פרשיה קשה וחמורה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חכ" אורן חזן עמד בשבועות האחרונים תחת מתקפה תקשורתית קשה, שהאשימה אותו בהעלבת חברת הכנסת קארין אלהרר ובפגיעה בה בשל היותה נכה.

    הבוקר (שלישי) חזן החליט ללכת על כל הקופה, לאחר בימים האחרונים הוא ניסה להציג את עצמו כנפגע ולא כפוגע על ידי הפצת סרטון תיעוד ממליאת הכנסת שבו נראית ח"כ אלהרר מקללת אותו ומאחלת לו שימות – כעת הוא פונה למאבק משפטי.

    לשם כך הוא גייס את העו"ד הבכיר ציון אמיר שלעת עתה הפך להיות "יועצו המשפטי של סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן" שבעזרתו מקווה חזן להוכיח כי טענתו בדבר ההצבעות הכפולות בכנסת – נכונה ומי שפעל שלא כשורה הוא ח"כ עיסווי פריג' ממרצ שהצביע במקומוה של ח"כ אלהרר.

    "ח"כ חזן חושף כאן פרשיה קשה וחמורה ביותר המחייבת חקירה יסודית של גורמי האכיפה. כל זאת על רקע ניסיון לפגוע בחזן תוך הכפשתו באופן חסר תקדים דבר שהביא גם להרחקתו מהכנסת ללא הצדקה", אמר עו"ד אמיר.

    לדבריו, "במשך 3 שבועות ארוכים וממושכים המתין ח"כ חזן לבדיקתו ותשובתו של היועץ המשפטי לכנסת עו"ד איל ינון, זאת לאחר שח"כ חזן פנה אליו ב 24/11/15 בדרישה לבדוק את החשד להצבעה כפולה, כפי שעולה מהסרטון המראה את חה"כ פריג' מצביע בליל ההצבעות על חוק התקציב במקום חה"כ אלהרר".

    עורך הדין אמיר מסכם כי "ממכתב התשובה של היועץ המשפטי לכנסת עולה באופן חד וברור כי: 1. חה"כ פריג' לא היה רשאי להצביע במקום חה"כ אלהרר וכי הצבעתו מנוגדת לחוק. 2. פניתה והנחייתה של חה"כ קארין אלהרר אל חה"כ פריג' אף היא מנוגדת לחוק. 3. והחמור מכל באשר ליו"ר הכנסת עולה ממכתבו של היועץ המשפטי לכאורה כי אישור כזה, ככל שניתן, מנוגד לחוק. ולפיכך מציין היועץ המשפטי כי יו"ר הכנסת ביקש ממנו, כעת, להציע נוהל הצבעה במקרים מסוג זה לעתיד לבוא ואכן הנוהל– המוצע– על ידי עוד ינון יצא היום מלשכתו . יתרה מכך אין ולא היתה ליו"ר הכנסת סמכות לאשר הצבעה כפולה וגם אישור שכזה אם ניתן? הינו מנוגד לחוק. 4. בכוונתו של סגן יו"ר הכנסת ח"כ חזן לפעול למיצוי הליכי החקירה ובירור יסודי מול היועץ המשפטי לממשלה והיועץ המשפטי של הכנסת של מכלול החשדות העולים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תכלס' סתם עשו לו לינצ' תקשורתי