אמו של אורון שאול לחמאס: "אם תציגו הוכחה שהוא חי – נהפוך את המדינה"

    דוד לזר No Comments on אמו של אורון שאול לחמאס: "אם תציגו הוכחה שהוא חי – נהפוך את המדינה"
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר אמש (מוצ"ש) הודיעו בני משפחת לוחם גולני החייל הנעדר אורון שאול כי בכוונתם לקיים היום מסיבת עיתונאים. כמעט שנה וחצי לאחר מבצע 'צוק איתן' ולאחר תקרית הנגמ"ש בסג'עייה, עמדה היום אמו של שאול מול המצלמות והעבירה מסר לארגון החמאס.

    "אנחנו מדינה הומניטרית, מעבירים לעזה מזון ומים, מטפלים במנהיגי חמאס, משחררים גופות", אמרה אמו של החייל הנעדר, "בעוד שהחמאס כמו חיזבאללה ודאע"ש נוהגים בתכסיסנות ושולחים כל הזמן במדיה ידיעות כמלחמה פסיכולוגית. בלי אחריות, בלי זהות. זה לא רציני בעיני. אני לא מאמינה לזה".

    "אסמעיל הנייה אני פונה אליך שוב פעם השנייה", פנתה שאול להנהגת החמאס, "אני רוצה להאמין לך. תציג הוכחות מוצקות למצבו האמיתי של אורון. אני יודעת שישי לזה מחיר, אבל ברגע שתציג לי הוכחה כמו שהצגת למשפחת שליט אני מבטיחה שנהפוך את המדינה וגם את העולם כדי שהעסקה תצא לפועל. תחשוב על מה שאמרתי, תחשוב על זה. עכשיו אני דורשת מהמדינה שלי: תחזירו את הבן שלי. תחזירו את אורון במהרה יחד עם הדר גולדין הביתה, כמה שיותר מהר".

    על ההתמודדות הקשה סיפרה שאול כי "מיום ליום המצב הופך להיות קשה יותר, החור בלב נעשה יותר גדול", היא ציינה. "אני לא רואה איך נצא מזה וכמה זמן זה ייקח. אני מאוד מקווה שהמסיבת עיתונאים הזו תזיז משהו ובכל זאת אני אראה את האור בקצה המנהרה".

    לפני כחודש היא התראיינה ב'קול חי' והתייחסה להחזרת גופות המחבלים על ידי ישראל, "אנחנו קוראים לממשלה – לא להחזיר את גופות המחבלים, מחמת שהבנים שלנו יצאו למלחמה שהממשלה שלחה אותם, והיא צריכה להחזיר אותם ולא את הגופות של אלו שרצחו אותם".

    לדבריה, "אני עדיין חושבת שמבחינתי אורון חי ואל תגיד עליו ז"ל, ואני לא רוצה להיכנס לזה, זה לא לטלפון", אמרה והוסיפה כי "אני אומרת לך שמי ששולח את המפגעים כעת – זה החמאס וזה לא שאחד קם לרצוח ומכניס סכין בבטן למישהו, זה החמאס שולח אותם, ואם החמאס דורש להחזיר את גופות המחבלים – שיחזיר את אורן שנמצא אצלו. מה זה מחווה הומניטרית? הרי הקבינט החליט לא להחזיר אז למה פתאום הם מחזירים?".



    0 תגובות